من روز چهارشنبه برای مذاکره در مورد لغو تحریم ها به بروکسل سفر خواهم کرد

ساعت: 18:58
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778956

معاون وزیر امور خارجه گفت: “چهارشنبه ، من با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک شورای امنیت سازمان ملل در بروکسل ملاقات می کنم تا مذاکرات خود را در مورد مذاکرات نتیجه گرا ادامه دهیم.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی باقری ، معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان ، در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که برای مذاکره برای لغو تحریم های غیرقانونی و سرکوبگرانه به بروکسل سفر کرده است و نوشت: “روز چهارشنبه ، من با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک در بروکسل ملاقات خواهم کرد. برای بحث در مورد مذاکراتمان «بیایید به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: ادامه سیاست شکست خورده فشار حداکثری قطعاً نمی تواند موانع “مذاکرات برای رفع تحریم های غیرقانونی و سرکوب کننده” را برطرف کند ، اما بر پیچیدگی های زیاد مذاکرات می افزاید.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: س questionال این است که آیا احزاب مخالف واقعاً آمادگی انجام تعهدات خود را دارند ، از جمله دعوت از متخلف غیر عضو برای ترک سیاست ها و میراث مخرب گذشته؟

بیل مکانیکی ها افزودند: ایران مصمم است برای لغو کامل و م sanctionsثر تحریم های ظالمانه و غیرقانونی مذاکره کند ، از عادی شدن روابط تجاری و اقتصادی با ایران اطمینان حاصل کند و ضمانت های معتبری را برای عدم رعایت بیشتر ارائه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید