من نباید آن اشتباه را می کردم


ساعت: 22:14
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895422

مدیران و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل هواداران اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین خبیری پس از پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس مقابل هوادار گفت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان خوب کار کردند و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. سبک بازی پرسپولیس هجومی شده و فوتبال هوادار پسندی را به نمایش می گذارند. . گلی که گرفتیم پنالتی نبود و همه دیدند که داور اشتباه کرده است.

وی در خصوص شرایط مالی پرسپولیس گفت: به عنوان یک هوادار باید بگویم این تیم برای هواداران است و الان که وارد بورس شده ایم شفاف هستیم. دست ما هم مثل بعضی ها در جیب کارگران کارخانه و بیت المال نیست. آن مدیر روابط عمومی که مدعی بود قرارداد هنگفتی با مهاجمان خارجی پرسپولیس بسته است بیاید و در دادگاه ثابت کند. از او شکایت کردیم و حد و حدود خود را بداند.

خبیری ادامه داد: باید بداند از چه باشگاهی صحبت می کند و باید بیاید و حرفش را ثابت کند. مبلغ قرارداد ما شفاف است و آنها هستند که هیچ شفافیتی ندارند. امیدوارم جرات نکنند در مورد چنین مسائلی مقابل پرسپولیس صحبت کنند چون با پاسخ کوبنده ای مواجه خواهند شد.

وی درباره نماینده باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسات قبلی در این زمینه تصمیم گرفتیم. قرارداد کارگزاری ایراداتی داشت و اکنون به دنبال شرایط بهتری هستیم تا آنچه که پرسپولیس استحقاق آن را دارد انجام دهیم.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حضور هواداران در ورزشگاه گفت: فوتبال حرفه ای شده و بازی بدون هوادار فکر مضحکی است. در جاهای دیگر یک هوادار اشتباه می کند اما ما محروم می شویم و این خیلی خنده دار است. هفته گذشته دیدید که بانوان پرسپولیس چقدر شخصیت خوبی دارند. فدراسیون باید در تصمیمات خود تجدید نظر کند زیرا فوتبال بدون هوادار سلیقه ای ندارد.

ترابی: نباید این اشتباه را می کردم

مهدی ترابی پس از برد 3 بر یک پرسپولیس مقابل هوادار گفت: بازی سختی بود اما خدا را شکر توانستیم برنامه های تاکتیکی آقای گل محمدی را اجرا کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

او درباره اشتباه لحظه آخری خود گفت: نباید این کار را می کردم و یک لحظه عصبانی شدم. معذرت می خواهم.

هافبک پرسپولیس درباره کلین شیت بیرانوند گفت: برد تیم مهم است، بیرانوند هم می گوید مهم همین است و باید سه امتیاز را بگیریم. ما به آنها نیاز خواهیم داشت. سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

وی در خصوص وضعیت چمن گفت: زمین کیفیت سال گذشته را نداشت زیرا چند تیم در آن تمرین می کنند و بازی می کنند اما خدا را شکر توانستیم در این زمین پیروز شویم.

دیدگاهتان را بنویسید