من هیچ تمایلی برای نامزدی برای ریاست جمهوری در ایالات متحده ندارم


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895744

وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که دیگر تمایلی به نامزدی برای ریاست‌جمهوری آمریکا ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، در مصاحبه ای گفت که دیگر نمی خواهد برای ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود.

در مصاحبه ای که دیروز از شبکه CBS پخش شد، کلینتون تاکید کرد: نه، نه، وقتی از او پرسیده شد که آیا دوباره برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد یا خیر.

با این حال، کلینتون قول داد هر کاری که ممکن است انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که آمریکا رئیس جمهوری دارد که به دموکراسی، حاکمیت قانون احترام می گذارد و از نهادهای آمریکایی حمایت می کند.

هیلاری کلینتون در خصوص احتمال نامزدی مجدد دونالد ترامپ به حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که در صورت شکست ترامپ باید هر کاری انجام دهد. وی تاکید کرد که حزب جمهوری خواه باید ستون فقرات خود را بسازد و در مقابل ترامپ بایستد.

گزارش ها حاکی از آن است که ترامپ قصد دارد پس از انتخابات میان دوره ای آمریکا که قرار است در 8 نوامبر برگزار شود، نامزد ریاست جمهوری شود.

کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 2016 از ترامپ شکست خورد.

دیدگاهتان را بنویسید