من کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نمی شوم آنها به دنبال اهداف خودشان بودند و نام من را مطرح کردند


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843200

به دعوت چند نفر از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و پیشکسوتان

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان گفت: در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت نمی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه فدراسیون فوتبال دیروز برگزار شد و با پایان آزادی موقت شهاب عزیزی هادم رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال، تاریخ و تاریخ جلسه انتخاباتی فدراسیون فوتبال تعیین شد.

پس از برکناری نهایی عزیزی هادم، در جلسه دیروز گمانه زنی هایی در مورد نامزدهای احتمالی ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شد و در همین رابطه نام برخی از چهره ها و مدیران ورزشی مطرح شد. مهدی علی نژاد معاون اسبق قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش که نقش مهمی در مذاکرات با فیفا و فیفا داشت. AFC وی برای تایید تاسیس فدراسیون یکی از کسانی بود که در رسانه ها و محافل فوتبالی به عنوان نامزد احتمالی ریاست فدراسیون نام برده می شد.

برای اطلاع از وضعیت نامزدی معاون سابق وزیر ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون فوتبال با وی تماس گرفتیم و صحت موضوع را جویا شدیم.

علی نژاد در گفت‌وگویی گفت: پس از بازنشستگی از ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سعی کردم سکوت کنم و بسیاری از بداخلاقی‌های مطرح شده از سوی برخی جریان‌ها را نادیده بگیرم، اما در آن زمان برخی همراهان من به دنبال اهداف درخواستی خود بودند. FF

وی ادامه داد: به صراحت اعلام می کنم که علیرغم دعوت برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال و همچنین پیشکسوتان فوتبال برای حضور در این رشته، ساختمانی برای شرکت در انتخابات قبل از ریاست فدراسیون فوتبال ندارم. فدراسیون.”

علی نژاد افزود: معتقدم در بین همراهان و کسانی که فوتبال بازی می کنند افراد شایسته زیادی هستند که می توانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند و نیازی به حضور ندارم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید