دستاورد بزرگ کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال/ 5 میلیون یورو در 20 روز کار!


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885078

آنها از آخرین دستاورد رئیس سابق فدراسیون فوتبال که همچنان رویای ریاست را در سر می پروراند، رونمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امروز با اعلام رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال مشخص شد که روند صدور حکم در پرونده فدراسیون ایران برای مارک ویلموتس با تعیین غرامت بیش از 3 میلیون یورو خاتمه یافته است. و ایران این مبلغ گزاف بیش از 130 میلیارد تومان را احتمالاً از محل درآمد پرداخت خواهد کرد که این امر در خود فیفا الزامی خواهد بود.

در این بین بد نیست بدانید مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی شیاد که هیچگاه مسئولیت کار خود را بر عهده نگرفت تنها در 20 روز کار مفید در تیم ملی فوتبال ایران که منجر به 2 تحقیر شد. شکست ها و رساندن تیم ملی به لبه پرتگاه ناکامی در راهیابی به جام جهانی بیش از 5 میلیون یورو ضرر داشت.

البته نمی توان ویلموتس را مقصر دانست چون دیگر هیچکس به فکر پول نیست، اما فدراسیون فوتبال ایران در آن زمان توسط مهدی تاج هدایت می شد که بدترین قرارداد ممکن را با این مربی درجه دو بلژیکی امضا کرد و بدترین بند و اضافات را به آن اضافه کرد. و در عین ناباوری بی شرمانه این قرارداد را یک دستاورد نامید و این مربی در افکار عمومی بزرگوار!

مارک ویلموتس که قبل از پیوستن به تیم ملی فوتبال ایران و در نهایت در هانی پات فدراسیون مهدی تاج، سالانه بین 300 تا 400 هزار دلار از فدراسیون فوتبال عاج دستمزد می گرفت.

جالب ترین نکته این است که تاج با این کارنامه پررنگ و پر رنگ، باز هم مدعی ریاست فوتبال ایران می شود و معلوم نیست با چه کسانی قصد دارد قراردادی کاملاً بازنده برای خالی کردن خزانه ببندد. چرا که مدعی بود اگر سوء استفاده ها به بیت المال برگردد این مبلغ را به فوتبال ایران برمی گرداند!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید