مهاجم خارجی باید بین 10 تا 15 گل برای پرسپولیس بزند

مهاجم خارجی باید بین 10 تا 15 گل برای پرسپولیس بزند

ناصر محمدهانی با ابراز نگرانی از باخت تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران مقابل الجزایر بی برنامه بود و حرفی برای گفتن نداشت. این شکست ناشی از ضعف های تیم در همه خطوط است. خط دفاع هماهنگی لازم را نداشت و فاصله دفاع تا خط هافبک خیلی زیاد بود.

وی ادامه داد: ترکیب اصلی اشتباه بود و قرار دادن امید نورافکن، مدافع چپ تخصصی در مرکز خط دفاع تصمیم عجیبی بود. کم کم تعداد اشتباهات زیاد شد و در نهایت با 2 بریک نتیجه را از دست دادیم. ضعف خط دفاعی در دو گل خورده مشهود بود و این مسائل نگران کننده است. شاید برخی بگویند این فقط یک بازی دوستانه بود که نباید از آن غافل شد، اما در این شرایط شاهد یک بازی با برنامه هستیم.

ستاره سابق تیم ملی ایران با اشاره به سختی جام جهانی یادآور شد: به معنای واقعی کلمه نگران جام جهانی و بازی با انگلیس، ولز و آمریکا بودیم. این تیم الجزایر با نیمی از نفراتش مقابل ما بازی کرده بود و با توجه به دوستانه بودن بازی شاید انگیزه چندانی نداشته باشد اما در جام جهانی تیم ها با تمام وجود به مصاف ما خواهند رفت. با این وضعیت و بی برنامگی حرفی برای گفتن مقابل این تیم ها وجود ندارد.

محمدهانی به مسئولان فوتبال کشورمان هشدار داد: امروز بسیاری از مردم از مردم گرفته تا پیشکسوتان، کارشناسان و رسانه ها نگران تیم ملی کشورمان هستند. این دیدار برای ما نگران کننده بود و می توان اعتبار فوتبال ایران در جام جهانی را زیر سوال برد. نمی دانم برنامه فدراسیون برای ادامه چیست و چه تصمیماتی باید گرفته شود، اما باید چاره اندیشی شود. جام جهانی جایی برای تجربه نیست و اعتبار فوتبال یک کشور و حتی یک قاره در خطر است. امیدوارم دوستان هر چه زودتر به فکر این موضوع باشند و بیشتر و بیشتر به فکر تیم ملی باشند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره وضعیت فعلی این تیم گفت: خدا را شکر خریدهای خوبی داشتیم و به نظر می رسد اولویت تقویت خط دفاعی پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر بازیکنان آزمایشی متوالی هستند اما تیم باید در پست های دیگر تقویت شود.

وی درباره خرید احتمالی دو مهاجم برزیلی نیز اظهار داشت: متاسفانه در سال های اخیر پرسپولیس در خرید مهاجم خارجی ضعیف عمل کرده و بازیکنانی که جذب کردیم نتوانستند کمکی کنند. مهاجم خارجی که به پرسپولیس می آید باید بین 10 تا 15 گل بزند و اگر فردی مثل تامیروف را می خرید بهتر است این فرصت را به یک جوان ایرانی بدهید.

ناصر محمدهانی در پایان با اشاره به لزوم حمایت از یحیی گل محمدی گفت: پرسپولیس فصل گذشته بعد از 5 سال قهرمانی دوم شد که عنوان بدی نیست اما از آنجایی که حریف برد شاید باعث ناراحتی شده باشد. هواداران.” یحیی گل محمدی ماند. با تصمیم درست رضا درویش در پرسپولیس چون اشراف کامل در تیم وجود دارد و خریدها و تصمیماتی که او در هفته های بعد از لیگ گرفت نشان می دهد که برنامه برای برد وجود دارد. ما پیشکسوتان. و هواداران نیز باید به یحیی گل محمدی و تیمش کمک کنند بزرگترین و بهترین کمک حمایت همه جانبه پرسپولیس در فصل آینده است که خدای ناکرده با اتحاد و همدلی و با حمایت از مربیان و بازیکنان تیم، باز هم بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم. پرسپولیس.

دیدگاهتان را بنویسید