مهاجم پشتیبان پرسپولیس، قاتل استقلال؟

مهاجم پشتیبان پرسپولیس، قاتل استقلال؟

حمید درخشان که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، با اشاره به وضعیت ایده آل دو تیم قبل از این دیدار، مدعی شد در صورت حضور کادر فنی دو تیم تماشاگران می توانند در دربی پیش رو شاهد یک بازی عالی باشند. اقدامات تاکتیکی مناسب را انجام دهد شاهد در آستانه دربی شماره 100 می گوید: شرایط برای هر دو تیم ایده آل است تا بازی خوبی انجام دهند. تساوی که قطعا به نفع هیچ کدام از تیم ها نیست. هم پرسپولیس و هم استقلال در هفته های اخیر روند خوبی را دنبال کردند و نتایج خوبی گرفتند. اکنون بهترین زمان برای برنده شدن است. هر تیمی که بتواند شرایط روحی خوبی را دنبال کند با بهره مندی از تمرکز بالا می تواند به نتیجه برسد.

وی درباره پیش بینی نتیجه بازی گفت: به نظرم برتری گله پرسپولیس است. هر دو تیم فاز هجومی و دفاعی خوبی دارند و ابزار کاملی برای این مشکل دارند اما در نهایت بهره بردن از یک موقعیت نتیجه را رقم می زند. بهترین گلزن؟ به نظر من عیسی آل کثیر روحیه بالایی برای گلزنی دارد و دوم اینکه یک هافبک پرسپولیس می تواند موفق شود. این بازی سرمربی دو تیم است و هرکس بتواند بهترین اقدامات را انجام دهد به نتیجه می رسد. آنها باید یک برنامه بازی ثانیه به ثانیه داشته باشند.

وی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: ببینید اشتباهاتی از سمت ما بود و باید قبول کنیم. در یک نقطه تمرکزمان را از دست دادیم. البته نتایج نزدیک است و دربی در راه است. این بازی نقش مهمی در پایان فصل دارد. اگر پرسپولیس بتواند در این دیدار پیروز شود، شک ندارم شانس اصلی قهرمانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید