نیروهای پشتیبان نقش مهمی در دستیابی به اهداف نظام آموزشی دارند

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804800

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با کارکنان اداره خدمات رسانی این اداره کل گفت: کارکنان اداره خدمات پشتیبان نظام تعلیم و تربیت بوده و نقشی بی بدیل در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت دارند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، رضا رضایی با بیان اینکه نیروهای خدماتی حامیان نظام تعلیم و تربیت هستند، گفت: نیروهای پشتیبانی که نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ایفا می کنند در حمایت از ادارات و واحدهای مختلف موثر هستند. “

وی افزود: یکی از دلایل پیشرفت در کشورهای توسعه یافته این است که مجموعه کار را با دید همه جانبه می بینند و قدر همه نقاط قوت مجموعه را می دانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچکس نمی تواند منکر نقش نیروها در حوزه خدمات به عنوان نیروی پشتیبان شود، کیفیت هر کاری که در واحدهای مختلف انجام می دهیم به آرامش و پاکیزگی محیط کار بستگی دارد. محیط کار زیبا، ناب است و اگر نه، نمی توانیم آنطور که باید موثر باشیم.

رضایی گفت: نیروهای پشتیبانی جوانسازی محیط، نظافت و پاکیزگی را به خوبی انجام می دهند که بسیار ارزشمند است و اگر این نیروها خوب کار کنند بقیه مجموعه به خوبی کار می کنند و سایر فعالیت ها نتایج درخشانی خواهد داشت.

وی گفت: هر فنجان چای یا لیوان آبی که به کارشناس، رئیس یا معاون ارائه شود قطعاً بر کیفیت کار وی تأثیر می گذارد و از خستگی وی می کاهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با قدردانی از تمامی نیروهای پشتیبانی که بدون درنگ و با احساس مسئولیت به ارائه خدمات می پردازند به سوالات و درخواست های آنان در زمینه بیمه، اضافه کار، عیدی، جوایز و … پاسخ داد. حل مشکلات و بهبود معیشت آنها.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید