وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی: شبکه بانکی نقش مهمی در تحقق اهداف شعار سال دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سید صولت مرتضوی در اولین نشست هم اندیشی و آموزشی مدیران بانک رفاه کارگران با بیان این مطلب افزود: مخاطبان شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) – عالی) از همه اقشار است. همه ما باید برای رسیدن به اهداف این شعار تلاش کنیم، اما شبکه بانکی نقش مهم و موثری در تحقق دو رکن این شعار (کنترل تورم و رشد تولید) دارد.

وی افزود: متاسفانه در کشور با تورم بالایی مواجه هستیم. دلیل اصلی آن افزایش نقدینگی و پایه پولی کشور است. هم مسئولان دولتی و هم شبکه بانکی باید مراقب باشند و از ایجاد پول های بدون پشتوانه جلوگیری کنند.

دکتر مرتضوی با بیان اینکه نقش بانک ها نیز در رشد تولید بسیار مهم است خاطرنشان کرد: می توانند با هدایت نقدینگی به سمت تولید رونق تولید و اشتغال زایی ایجاد کنند. علاوه بر این، رشد تولید منجر به کاهش تورم می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به مشمولان بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: بانک رفاه کارگران یک ذینفع ندارد و بخش قابل توجهی از جمعیت کشور مشمول این بانک هستند. این بدان معناست که بانک مشروع است.”

وی با تاکید بر لزوم رعایت مولفه های حسن نیت تاکید کرد: باید مراقب حقوقی که به شما سپرده می شود باشیم و اجازه ندهیم این امانت پایمال شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به الزامات سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید به بحث اشتغال و رونق تولید نگاه کنیم و بدون شک اگر با این رویکرد عمل کنیم، خداوند متعال نیز توفیق خواهد داد. ما

وی تسویه بدهی های سازمان تامین اجتماعی به شبکه بانکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این سازمان در گذشته بدهکار بانکی و فوق بدهکار وزارت دارایی و بانک مرکزی بود و در سیزدهم. دولت بزرگترین تسویه بانکی با تسویه این بدهی ها انجام شد.

دکتر مرتضوی در پایان تاکید کرد: مردم بزرگترین سرمایه نظام اسلامی هستند. کارکنان پرتلاش بانک به دلیل تعامل و ارتباطی که با مردم دارند، باید با آنها رفتار درستی داشته باشند و با حفظ کرامت، خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند.

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی: شبکه بانکی نقش مهمی در تحقق اهداف شعار سال دارد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران همچنین گفت: با تلاش همه مدیران و کارکنان بانک توانسته ایم در سال های اخیر گام های بلندی در راستای اجرای برنامه های توسعه برداریم و بدون شک پیشرفت در این امر مرهون حمایت مؤثر رهبری عالی وزارت تعاون، کار و مراقبت اجتماعی و سازمان می باشد. تامین اجتماعی است که همواره از این بانک و اقدامات اجرایی آن حمایت کرده است.

دکتر اسماعیل لالقانی ضمن اعلام این مطلب به حمایت این بانک از بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 23 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در این بخش پرداخت کرده ایم. برای رفاه حال این عزیزان طراحی شده است. پرداخت این خدمات و دریافت اقساط آن به صورت کاملا آفلاین انجام می شود.

دکتر لالقانی با اشاره به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران از 193 هزار میلیارد ریال به 660 هزار میلیارد ریال گفت: این افزایش سرمایه شاخص های مهمی از جمله کفایت سرمایه بانک رفاه کارگران را بسیار بالاتر از استانداردهای شبکه بانکی کشور افزایش داد. 8 درصد و عنوان اولین بانک کشور از نظر سرمایه، علاوه بر رفع محدودیت های قانونی از جمله سقف تسهیلات و تعهدات کلان، می تواند در عرصه های مختلف اقتصادی و تولیدی حضور موثرتر و پررنگ تری داشته باشد. یک کشور

مدیرعامل بانک رفاه کارکاران در پایان با بیان شعار سال “کنترل تورم و رشد تولید” از صدور گواهی سپرده بلندمدت ویژه سرمایه گذاری (ویژه) توسط این بانک مطابق با اهداف این بانک خبر داد. شعار سال و گفت: این اوراق به منظور حمایت از تولید ملی و در راستای تامین مالی پروژه های مختلف اقتصادی (تولیدی، عمرانی و خدماتی) بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است. .

دیدگاهتان را بنویسید