مهدی کایدی جام جهانی را به خاطر خوش گذرانی از دست داد

مهدی کایدی جام جهانی را به خاطر خوش گذرانی از دست داد

ادموند اختر مهاجم سابق تیم استقلال در آستانه بازی با نساجی مازندران در دیدار سوپرجام درباره شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد.

وضعیت استقلال پس از پیروزی در هفته یازدهم لیگ برتر را چگونه می بینید؟

به نظر من استقلال روند رشد طبیعی خود را به خوبی طی کرده و رو به جلو است.

اما آیا برخی معتقدند که استقلال اقتصادی پیروز خواهد شد؟

چه اهمیتی دارد دیگران چه می گویند! سه امتیاز مهم است. آیا استقلالی که فصل گذشته قهرمان شده بود، بسیاری از دیدارهای خود را با نتیجه یک بر صفر پشت سر نگذاشت؟ بالاخره چه بر سر هواداران خواهد آمد، قهرمانی. چیزی که دیگران از دست دادند، قهرمانی! وقتی استقلالی ها می توانند موقعیت ایجاد کنند و بازی هجومی انجام دهند و حالا فقط یک گل بزنند و برنده شوند، فرقی با برد با 4 گل ندارد. مهم قهرمانی و سه امتیاز است. استقلال در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول دارد و با ادامه این روند شرایط او بهتر خواهد شد.

بازی با هواداران را چگونه ارزیابی کردید؟

به نظر من فوتبال معقول و محتاطانه ای از استقلال دیدیم. البته طبیعی بود که در نیمه دوم هواداران استقلال را برای جبران گل خورده در خانه تحت فشار قرار دهند اما در نهایت استقلال با بازیکنان خوب خود به نتیجه مطلوب رسید.

نظرت در مورد تغییرات ترکیبی استقلال چیست؟

استقلال این هفته ها همیشه جابجایی های خوبی داشته است و این به لطف نیمکت قدرتمند و خوش فرمش است. البته به نکته دیگری هم باید اشاره کنیم که کوین یاماگا را در 50 متر جلوتر موفق تر دیدیم. باید به تفکر ساپینتو احترام گذاشت زیرا او در آن شرایط نتیجه گرفت، اما واضح است که یاماگا زمانی که به دروازه حریف نزدیک است عملکرد بهتری دارد.

نظرت در مورد محبی و گلی که در شرایط سخت به ثمر رساند چیست؟

محمد محبی قبل از رفتن به اروپا ستاره تیم سپاهان بود. او در تیمش خوش درخشید و می توانست یک سال دیگر در سپاهان بماند و با درخشش فوق العاده اش به یک تیم خوب اروپایی برود اما متاسفانه جوانان ما فریب زرق و برق اروپا را خورده اند و آماده اند بهترین دوران فوتبالی خود را در مسابقات دوم و سوم سپری کنند. تیم های کلاس. اروپا زباله

به نظر شما الان وضعیت بهتری دارد؟

محبی در اولین بازی های این فصل که به استقلال آمد نه روحیه داشت و نه هیکل و به گذشته فنی خود خوب فکر نمی کرد. اما حالا می بینیم که وقتی در کنار بازیکنان خشن استقلال و مقابل تیم های خوب ایرانی بازی می کند همان محبی سابق است. در لیگ هایی مثل بلژیک یا پرتغال به جز دو یا سه تیم، بقیه تیم ها از لیگ ایران پایین ترند. امیدوارم محبی با درخشش در جام جهانی دومین بازیکن ایران در اروپا شود.

تو چی میگفتی

چون او جوان است، به اندازه تارمی قد دارد و هیکل عالی دارد. او همچنین بازیکن بسیار تکنیکی است و در هر شرایطی گل را به خوبی می بیند. فقط ای کاش بازیکنی مثل حسین زاده از استقلال نمی رفت.

فکر می کنی پشیمان شود و بعد از یک فصل برگردد؟

از فتح الله زاده و هر سرمربی استقلال در پایان فصل می خواهم که حسین زاده را به استقلال برنگرداند. چرا که اگر این بازیکن در استقلال می ماند، تیم ملی را از دست نمی داد و می توانست با حضور در جام جهانی بهترین انتخاب را برای آینده خود داشته باشد اما حالا ضعیف تر از گذشته برمی گردد.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

حالا قلی زاده 5 سال است که در باشگاه شارلوا توپ می زند و ستاره تیمش محسوب می شد اما نتوانست بالاتر از این ها قرار بگیرد. همین مهدی قائدی فصل گذشته هم حاضر نشد به الاهلی برود. او فریب تفریح ​​در دبی و پول های کلان باشگاه الاهلی را خورد و از فوتبال سنگین و پرقدرت لیگ ایران فاصله گرفت تا این که قهرمانی جهان را از دست می دهد و دل خوشی از خودش نخواهد داشت. او می توانست سال گذشته در ایران بماند و حالا با قدرت در ویترین جام جهانی بازی کند و به تیم های برتر برود.

بازی استقلال و نساجی این هفته را چگونه پیش بینی می کنید؟

این بازی یک سوپر باول تک حذفی است. مسابقات حذفی جام معجزه. رویدادها در چنین بازی هایی نتایج را تعیین می کنند. خوشبختانه نساجی یکی از تیم هایی است که ضد فوتبال ندارد و به استقلال کمک می کند راحت تر بازی کند. در این هفته ها شاهد بودیم که استقلال مقابل تیم هایی که مثل اتوبوس دفاع می کردند دچار مشکل شد.

چقدر در مورد منسوجات می دانید؟

این تیم یک مربی حرفه ای دارد که تیمش با تاکتیک فوتبال بازی می کند. امیدوارم بازی زیبایی باشد و در نهایت استقلال قهرمان شود چون سوپرجام را در ویترینش از دست داده است. امیدوارم با ارائه یک بازی منطقی، استقلال پیروز شود و قهرمان شود.

نبود جمعیت سوپربول چقدر بر کیفیت این بازی تاثیر می گذارد؟

فوتبال قطعا با هوادارانش زیباست. هواداران کسانی هستند که به فوتبالیست ها انگیزه می دهند. وقتی آنها نیستند، فوتبال خسته کننده می شود. تیم نساجی بعد از استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی پرشورترین هواداران را دارد و واقعا جای تاسف است که این دو تیم بدون آنها فوتبال بازی می کنند. قطعا اگر تماشاگر بود بازیکنان دو تیم با انرژی بیشتری فوتبال بازی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید