خریداران مهدی کایدی دست بردار نیستند

خریداران مهدی کایدی دست بردار نیستند

پیش از دیدار تیم های استقلال و پیکان عنوان شد که با توجه به شرایط انتقال قرضی مهدی قیدی از شباب الاهلی به استقلال، برخی از تیم های اماراتی و عوامل مشترک لیگ قطر و امارات در تلاش هستند تا این انتقال را انجام دهند. بازیکن قرضی برای فصل آینده

همین موضوع باعث شد تا بازی قبلی استقلال مقابل پیکان زیر نظر برخی عوامل فوتبال هم اتفاق بیفتد و البته همزمان با درخشش قائدی و گلزنی در دقیقه 10 مقابل پیکان، این بازیکن بیش از پیش در نور افکن

به گزارش اهالی خلیج فارس، بازی استقلال مقابل ملوان در جام حذفی دیگر بازی ای است که زیر ذره بین عوامل فوتبال قرار دارد تا مهدی کایدی را زیر نظر داشته باشند.

آمادگی و درخشش این فوق ستاره در هفته های اخیر که تعداد گل های زده او را نسبت به ابتدای فصل 4 گل افزایش داد، تمایل به به خدمت گرفتن این بازیکن را بیش از پیش کرد.

لازم به ذکر است؛ مدیران شباب الاهلی نیز از احیای بازیکن خود ابراز خرسندی کردند و این موضوع را با رسانه های امارات در میان گذاشتند.

مهدی قیدی تا تابستان 1405 با شباب الاهلی قرارداد دارد و بازیکن این تیم محسوب می شود. قرارداد قرضی بوچهری مهاجم استقلال در تیرماه 1402 به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید