دست از استقلال بردار و اسمت را به ما نگو!

دست از استقلال بردار و اسمت را به ما نگو!

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص پرداخت بدهی های خارجی توضیحات زیر را منتشر کرد:

در سخت ترین روزهای باشگاه استقلال به لطف خدا موفق شدیم بزرگترین بدهی های تاریخ باشگاه را پرداخت کنیم. بدهی که بعضی ها باور نمی کردند ما بتوانیم بپردازیم. به اطلاع هواداران عزیز می رساند علیرغم پرداخت قریب به یک میلیون و 600 هزار یورو بابت بدهی استراماچونی، به دلیل تعطیلات 2 روزه قطر به دلیل عید سعید فطر، انتقال پول استراماچونی به تعویق افتاد که وکیل وی اعلام کرد که از شما پول را دیر پرداخت کرده اید، برای این دو روز باید 2400 هزار یورو بپردازید!

مربی ای که کمتر از نیم فصل سرمربی استقلال بود علاوه بر این تاخیر از آن روز تمام نیازهای 2 فصل را هم گرفت! همچنین اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی شد باید روزانه بیش از 100 میلیون تومان خسارت می پرداختیم که خوشبختانه از این امر جلوگیری شد.

ما هنوز درگیر پرداخت و پرداخت این بدهی ها بودیم که با بدهی 180000 یورویی بازیکن ارزشمندمان کوین یاماگا مواجه شدیم. هواداران عزیز به ما اطلاع دهید که تمام تلاش خود را برای پرداخت دستمزد یاماگا و سایر بازیکنان و کادرفنی که 300 میلیارد تومان برآورد می شود انجام می دهیم. از همکاری مدیرعامل بانک شهر در این مدت کمال تشکر را داریم.

در این مدت، مردم استدلال می کردند که وام گرفتن هنر نیست. در حال حاضر نمی توان خیلی چیزها را گفت، اما اینطور نیست که قرضی بگیریم و باشگاه را تنها بگذاریم. اگر بر اساس عملکرد دولت، وزرا، مجلس و سازمان خصوصی سازی چیزی را دنبال کنیم، آن هم مربوط به باشگاه های پایتخت است و فقط استقلال نیست.

ما به این فکر می کردیم که چگونه وام را پرداخت کنیم و باید راهی برای پس دادن پول داشته باشیم. اینطور نیست که پول باشگاه بدهیم و مثل شما برویم. اگر کاری انجام دهیم برای هواداران است. هوادارانی که در سال جدید خبرهای خوبی نشنیده اند، اما من با کسانی صحبت می کنم که سال هاست با مصاحبه هایشان به دنبال دیده شدن هستند. هدف شما حمله به دولت و قطبی کردن جامعه است. در این شرایط سخت و بحرانی کشور که دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش می کند، شما و گروهتان تلاش می کنید تا بار کار خود را بر دوش دولت تحمیل کنید.

برای برخی افراد بهتر است استقلال خود را رها کنند. آنهایی که در سال های اخیر در استقلال روی عناوین مختلفی کار کرده اند یا استریم هایی خارج از گروه با وابستگی های مختلف انجام داده اند، می دانند که ما مطلع هستیم. به این دلیل نیست که با گروه خود نفرات قبلی را شکست دادید، این بار هم می توانید شکست دهید. شما اسم خوبی ندارید و می ترسید طرفدارانتان اسم شما را بشنوند، پس اسمتان را به ما نگویید! تخلفات گذشته شما هنوز جمع آوری نشده و اکنون نیز جمع آوری نخواهد شد. بهتر است در باشگاه دنبال مدرک نگردید، بلکه از طریق دوستان خود شفاف سازی کنید! همه چیز در مدیریت ما شفاف است. بهتر است به این سوال پاسخ دهید که چطور توانستید به غیر از استقلال به خیلی چیزها برسید! “

دیدگاهتان را بنویسید