مهلت جدید ثبت نام در سامانه رتبه بندی معلمان

مهلت جدید ثبت نام در سامانه رتبه بندی معلمان

روز جدید همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد، مهلت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان به پایان رسیده است، اما یک فرصت دیگر برای کسانی که به دلایل موجه موفق به ثبت نام نشدند، فراهم می شود.

سامانه سنجش معلم از چهارشنبه 5 مردادماه به طور رسمی راه اندازی شد و معلمان مدارک مورد نیاز را طبق برنامه زمان بندی و آخرین رقم کد ملی را تا 18 شهریور بارگذاری کردند. مهلت بارگذاری اسناد از آن زمان تاکنون چندین بار تمدید شده است، اما ورودی معلم هنوز کامل نشده است.

31 شهریور وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ارزشیابی معلمان و بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی گفت: معلمان در حال بارگذاری مدارک هستند و چندین بار از ما سوال کرده اند. مهلت اول مهر به پایان می رسد، اما اگر افرادی پشت سر باشند و دلیل داشته باشند، برایشان فرصت ایجاد می کنیم. پس از بارگذاری و ثبت اسناد، ارزیابان نظر داده و برای ارزیابی به هیئت داوران ارسال می کنند.

یوسف نوری در مصاحبه دیگری در تاریخ 10 مهرماه اعلام کرد: تاکنون 840 هزار نفر اطلاعات و مدارک خود را وارد سامانه کرده اند و به مرحله بعد می روند. برخی هنوز اطلاعات را ثبت نکرده اند. اما کسانی که ثبت نام می کنند وارد مرحله بعدی می شوند. می خواستیم همزمان احکام صادر شود اما تصمیم گرفتیم گروهی که آپلود کرده وارد مرحله بعدی شود. احتمالاً در ماه اکتبر تصمیماتی خواهیم گرفت.

وی افزود: اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک افزایش یابد، سرعت کار در ستاد را نیز افزایش خواهیم داد. چند معلم از طرح مهر آفرین داریم که برایشان شناسنامه صادر نشده است و پیگیر هستیم تا به جمع معلمان بپیوندیم. به همین منظور جلساتی برگزار شد. اما هنوز به تصمیم روشنی نرسیده اند اما ما تلاش می کنیم به یک تصمیم روشن برسیم تا مانند سایر معلمان مورد ارزیابی قرار گیرند.

عباس نجار رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی در پیامی دوهفته گذشته خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، بازه زمانی دوم را برای بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی اعلام کرد که به شرح زیر است: به این معنی که بازه زمانی اول شهریور ماه برای ثبت نام اطلاعات معلمان عزیز به پایان رسیده است و در این مرحله برخی افراد به دلایل مختلف موفق به ثبت نام و تکمیل اطلاعات نشده اند، مقرر شد که

– برای بازماندگان دوره اول

– فوت های کار و بازنشستگی از تاریخ 1400/06/31 به بعد

– استخدام از تاریخ 31/06/1400 به بعد

– و افرادی که مشمول تبصره 4 ماده 3 آیین نامه (مهراآفرین و …) از تاریخ 25/07/1301 لغایت 13/08/1301 می باشند جهت ثبت نام و اطلاعات کامل به سامانه رتبه بندی دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید