“مهمان” با عروسک های زیبای آقای مجری


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834149

تنها چند قسمت از برنامه جدید ایرج طهماسب از شبکه سینمای خانگی پخش می شود اما در همین مدت کوتاه «مهمان» جدید آقای مجری با عروسک های جدید به سرعت مخاطبان خود را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از اینکه مدیران تلویزیون با ایرج طهماسب و تهیه کنندگان برنامه کلاه قرمزی برای ادامه تولید برنامه به توافق نرسیدند، مخاطبان تلویزیون از تماشای برنامه ای پرمخاطب که در آن هر یک از عروسک های او پتانسیل چرخیدن یک برنامه را داشتند، محروم شدند. برنامه به تنهایی. . آنها یکی از معدود نمایش های عروسکی تلویزیون را به راحتی از دست دادند.

اما ایرج طهماسبی که به نظر می رسد دو سه سال دورتر از تلویزیون زندگی خود را وقف ساخت برنامه های کودک کرده است، عید امسال را با برنامه مهمان و عروسک های جدید در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. برنامه ای که در هر قسمت یکی از هنرمندان معروف و با تزئینات خانه ای مهمان است، ایرج خان طهماسب به همراه عروسک های این برنامه در موضوعات مختلف به استقبال این مهمان می نشینند و با او به گفتگو می نشینند.

اجرای موسیقی خلق ها توسط ارکستر و نمایشی کوتاه با مضمونی عاشقانه و جدی از دیگر بخش های این «پارتی» است. شباش، دی جی، کته، قیمه، خوشگل بابا (مگسی)، پشه و بچه عروسک های برنامه جدید Mr. مجری که با طراحی مرضیه محبوب دوست قدیمی طهماسب و نمایش عروسکی جان گرفت.

هوتن شکیبا، سهیل مستیبیان، نازنین شعبانی، الی امامی، امیر ادیب و کاظم سیاحی از بازیگران این برنامه هستند که بیش از دیگر عروسک های این برنامه محبوب شده اند. هوتن شکیبا که صداپیشگی عروسک دیبی در مجموعه عروسکی کلاه قرمزی را نیز بر عهده داشت، این بار هنر عروسکی شنبه و بچه، طهماسب و برنامه مهمان را دنبال می کند.


cf0b9d1f 7bed 469a 92fe 5c3ea1d0d019 خبر خاکستری

برنامه های طهماسب به گونه ای طراحی شده است که به صورت هوشمندانه و هوشمندانه تمامی اعضای خانواده از بزرگسال تا کودک را هدف قرار می دهد و عناصر تخصصی و مشترکی برای آنها در نظر گرفته شده است. در مدت کوتاهی که از پخش هفتگی این برنامه در شبکه نمایش خانگی می گذرد، بخش هایی از این برنامه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داد؛ مخاطبی که به راحتی و با مدیریت و سیاست و هوشمندی مدیران صدا و سیما می تواند از این جعبه جادویی خارج شود. لقبی که سال هاست با تلویزیون گره خورده و حالا در سال های اخیر با بی مهری همین مدیران و عدم خلاقیت در برنامه ها و سریال های صدا و سیما به گفته جبلی مدیر صدا و سیما کاهش یافته است. تعداد تماشاگران تلویزیون. و ما باید هر چه زودتر به فکر زخم این درخت بزرگ باشیم.

ماجرای تلخ رها شدن شخصیت های محبوب تلویزیونی آن سال ها کمی غیر قابل باور و جبران ناپذیر به نظر می رسد. مجریان و برنامه سازانی که تلویزیون به دلایلی نامعلوم از ادامه همکاری با آنها در این سال ها پشیمان شده است و این یکی از دلایل کاهش مخاطبان صدا و سیمای امروز است.

شاید تایید حذف سروش صحت، مجری صریح برنامه کتاب باز توسط مدیر برنامه نسیم، یکی از آخرین حاشیه های این روزهای مهره های تلویزیونی باشد. محمدرضا هوشرو مدیر شبکه نسیم پس از اظهارنظرها و انتقادات مختلف درباره حذف سروش صحت از برنامه کتاب باز این موضوع را تایید کرد. اما به نوعی حذف او او را در شبکه ای از اتاق های فکر قرار داد.


cb48ac11 2d3e 4ec3 9f39 5cb461f14a72 خبر خاکستری

وی گفت: اتاق های فکری در فضای مجازی وجود دارد که به فکر بهبود شکل و محتوای برنامه هستند تا در این دوره جدید که در سازمان هستیم، کیفیت برنامه بهتر و متفاوت باشد. شرایط محتوا.

همچنین مدیر شبکه نسیم تغییرات مدیریتی شبکه نسیم را هنگام بستن کتاب باز بررسی کرد. خوشرو البته از واژه اوقات فراغت استفاده می کند و معتقد است صداوسیما برند محبوب کتاب باز را رها نخواهد کرد..

او همچنین حذف سروش صحت از صداوسیما را تکذیب کرد. مدیر شبکه نسیم با بیان اینکه سروش صحت یکی از سرمایه های تلویزیون و سینما است و هم اکنون در عرصه نمایش فعالیت می کند، گفت: مشکلی با آن ندارند و تنها چالش کیفیت فرم و محتواست..

ژانر و ادبیات این گفتار کاملا مدیریتی است و بارها برای دیگر چهره های حذف شده این سال های صدا و سیما تکرار شده است و به مرور زمان ثابت شد که تصمیمات اشتباه و بی احترامی به مخاطبان یک برنامه باعث می شود که مخاطبان به تلویزیون بیشتر بروند. باید از برنامه ها غافل شد و شاید شعار تغییری که جبلی در ابتدای ریاست جمهوری خود مطرح کرد هر چه زودتر از بدنه برخی مدیران همین سازمان آغاز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید