مهمترین سوال استقلال؛ درخواست های عجیب ساپینتو

مهمترین سوال استقلال؛  درخواست های عجیب ساپینتو

تیم استقلال شب گذشته در دربی 101 شکست خورد تا بر ناکامی های ساپینتو در یک فصل از فوتبال ایران بیفزاید.

مهمترین موضوع در خصوص استقلال، تعیین سمت سرمربیگری برای فصل جدید است. به همین دلیل مدتی پیش بحث تمدید قرارداد ساپینتو مطرح شد.

علیرغم اینکه سرمربی پرتغالی بارها اعلام کرده که علاقه مند به ادامه فعالیت در تیم پرطرفدار استقلال است اما به نظر می رسد این موضوع وارد مرحله سختی شده که حتی ممکن است به بن بست برسد.

سرمربی استقلال کریمی شب گذشته گفت: هفته گذشته با وکیل ساپینتو جلسه داشتیم تا به نتیجه برسیم اما بندی در قرارداد او وجود دارد که برای فصل جدید حدود 720 هزار دلار افزایش می یابد. بیایید با آن روبرو شویم، افزایش بسیار بیشتر از آنچه نوشته شده است و من به نفع باشگاه با آن مخالفت کرده ام. من فقط برای اطلاع عموم و شما صحبت کردم چون در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیض زیادی در این راستا شنیده ایم. ما آماده تمدید با ساپینتو بودیم، اما آنها مبلغ را برای فصل بعد افزایش دادند. ببینید وقتی ساپینتو به استقلال آمد قراردادش 620 هزار یورو بود که نوشته بود قرارداد ساپینتو 30 هزار تومان است اما امروز 60 هزار تومان است و همین باعث شد مبلغ قراردادشان را افزایش دهند که خلاف قانون است اما نه من کاری از دستم برنمی‌آمد.

بر اساس پیگیری های انجام شده مشخص شد که ساپینتو برای تمدید قراردادش 300 هزار یورو دیگر (برای یک فصل) درخواست کرده و قراردادش را به یک میلیون یورو رسانده است. ضمن اینکه یکی از شروط او افزایش مبلغ قرارداد جدید در سال دوم است.

علاوه بر این، سرمربی استقلال خواهان افزایش پاداش و تهیه بلیت نامحدود رفت و برگشت با پروازهای بیزینس کلاس است.

این در حالی است که تیم ساپینتو هیچ موفقیتی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی امسال نداشت. در حالی که همین تیم سال گذشته بدون محیبی و کایدی قهرمان شد. بنابراین بعید است مدیران باشگاه با خواسته های او موافقت کنند. با این حال مدیران استقلال همچنان منتظر تعیین تکلیف ساپینتو هستند و گزینه دیگری ندارند.

سرمربی استقلال دیشب قرار بود ایران را ترک کند اما به دلیل تاخیر در پرواز این اتفاق نیفتاد. او هم اکنون در هتل اقامت دارد و باشگاه استقلال در تلاش است تا برای او بلیت تهیه کند.

با این تفاسیر باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد. آیا پرواز ساپینتو از تهران برمی گردد یا تصمیم دیگری برای نیمکت آبی های این شهر گرفته می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید