مهمترین مسئله پرسپولیس قبل از دربی

مهمترین مسئله پرسپولیس قبل از دربی

پرسپولیس در حالی روز پنجشنبه به مصاف استقلال می رود که مصدومیت این تیم یک هفته پیش به اوج خود رسید و حالا دست یحیی گل محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی باز است. با این حال بیشترین ابهام در درون دروازه است که حامد لاک در آبادان با اشتباه فاحشی اختلاف پرسپولیس و رقیب دیرینه اش را به 6 امتیاز رساند. این اشتباه موجی از خشم هواداران پرسپولیس را به همراه داشت، چرا که بخت با انتقاد شدید رسانه ها و شبکه های اجتماعی مواجه شد. این دروازه بان در این فصل در چند بازی مرتکب اشتباهاتی شد که منجر به از دست دادن چندین امتیاز حساس شد تا شانس حتی اعتماد کادر فنی پرسپولیس را هم از دست بدهد. حالا این دروازه بان در جایگاه ویژه ای قرار گرفته و خیلی ها منتظر بازی روز پنجشنبه هستند تا ببینند لک به چارچوب باز می گردد یا مربیان پرسپولیس با خطر بزرگی گوهری را در دروازه می گذارند.

فنایی: بعد از دربی صحبت می کنم
پرسپولیس در این فصل شرایط دفاعی و گلزنی خوبی نداشته و داوید فنای سرمربی دروازه بان ها نیز در هفته های اخیر مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. رادوشویچ دروازه بان سابق پرسپولیس نیز چند روز پیش فنایی را عامل افت دروازه بانان این تیم دانست و حتی اشاره کرد که از روز مربیگری اطلاعی نداشته است. در آستانه دربی با فنایی تماس گرفتیم تا درباره وضعیت دروازه بان های پرسپولیس صحبت کنیم اما او که از برخی انتقادات ناراحت شده بود، گفت: ترجیح می دهم قبل از بازی چیزی نگویم اما بعد از آن صحبت خواهم کرد. دربی و من کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

یحیی حرف آخر را می زند
گوهری اولین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس مقابل رفسنجان تجربه کرد که البته چندان مقصر دروازه حریف نبود اما واکنش های نامشخصی داشت و به نظر استرس داشت. حالا ستاد فنی سرخ ها با دوراهی سختی مواجه است که از یک نقطه برای دربی استفاده کند یا به گوهری زمین بدهد. بدون شک بازی با گوهری که تنها 2 بازی برای پرسپولیس انجام داده، ریسک بزرگی خواهد بود. از طرفی لاک به خاطر اشتباه خودش از نظر روحی و فنی در شرایط ایده آلی قرار ندارد. پرسپولیسی ها گزارش می دهند که فنایی سرمربی دروازه بان های این تیم با گوهری موافقت می کند اما نظر گل محمدی درباره بازی لک است بنابراین کادر فنی سرخ ها در این زمینه اختلاف نظر خواهند داشت. باید دید یحیی در نهایت چه تصمیمی می گیرد، برای شانس بازی می کند یا گوهری دربی پایتخت را تجربه می کند؟ قطعا این تصمیم چالش برانگیز است چرا که کادر فنی سرخ ها باید در دربی برای انتخاب دروازه بان پرسپولیس تصمیم بگیرند که هر دو دروازه بان گزینه های قابل اعتمادی برای این دیدار نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید