موج تور دو آتش سوزی سرد را خاموش کرد


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910387

به تازگی دو سریال به سیم های شبکه اول و دوم سیما اضافه شده است تا این شبکه ها از نظر سریال فضای جدیدی را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اخیرا دو سریال به کارگردان شبکه اول و دوم سیما اضافه شد تا این شبکه ها فضای جدیدی را از نظر سریال تجربه کنند. اولین شبکه سیما که به تازگی پخش سریال آزادی مد به کارگردانی مسعود ده نمکی را آغاز کرده است، ملودرام تاریخی «پنجشنبه ها و جمعه ها» را پخش خواهد کرد.گیل دچتدر نمایش خود رهبر ارکستر قرار داده است. همچنین پس از پایان سریال «سرد است» به کارگردانی رضا ابوفاضلی، سریال طنز «جزر و مد بالاکارگردان: علی عبدالعلی زاده، راهی آنتن شبکه دوم بودن


c2c4b52c 22ec 497a bbc1 f77f2a6ead59 خبر خاکستری


رمان عاشقانه گیل دچت بالاخره روی آنتن رفت

سریال ملودرام و تاریخی «گیل دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که قرار بود از هفته های گذشته به دلیل عدم انعکاس رسانه ای از شبکه کنداکتور پخش شود، سرانجام از شبکه اول سیما پخش شد. از پنجشنبه گذشته تبدیل شده است؛ سریالی 60 قسمتی به نویسندگی مجید آسودگان که به سفارش و تهیه کنندگی مرکز فیلم و سریال صدا و معاونت برون مرزی وسیما ساخته شده است.

مجید اسماعیلی کارگردان سریال «گیل دخت» نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم های تلویزیونی، مستند و کوتاه قبل از ساخت اولین سریال تلویزیونی خود است و با تجربه فراوان به سراغ اولین سریال تلویزیونی خود رفت. مجید آسودگان طراح و نویسنده این سریال که سال ها به نویسندگی و تدریس فیلمنامه نویسی پرداخته، آثار بسیاری را برای تلویزیون و دنیای مستند نوشته و کارگردانی کرده است و حالا با «گیل دخت» مخاطب را با ملودرام روبرو می کند. بافت تاریخ کند است

محمد معتمدی تیتراژ این سریال را با آهنگسازی مسعود صحوات دوست و شعری از سید تقی سیدی خوانده است.

سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش تجاری، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهگان نساب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا اثار روزاحان میرزا، صالحی، محمد فیلی و رویا جاودنیا بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه این اثر تاریخی آمده است: «داستان گلنار و اسماعیل که در میان هرج و مرج و خطر کایری دلشان با عشق و محبت آمیخته شده است، داستان عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل داشته باشند. برو، بهانه ای برای ماندن پیدا کن.» کنان و»


6d96d24b 2b77 4781 b1e7 110262400c92 خبر خاکستری


موج تور دو آتش سوزی سرد را خاموش کرد

از امشب شنبه 30 آبان، سریال طنز و طنز «جزر و مد» با کارگردانی علی عبدالعلیزاده و تهیه کنندگی محسن توکل فرد از شبکه دو سیما آغاز می شود. پیش از سریال جزر و مد، مجموعه داستانی «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی در گیشه شبکه دو قرار داشت.

در سریال 30 قسمتی «دریا و مد» به تهیه کنندگی صدا و سیمای مرکز خوزستان و به سفارش مرکز سیمای استان، بازیگرانی چون رضا فیاضی، نصرالله رادش، علی قریب، افسانا ناصری، مهدی امینی کا، ملیکا پارسا دوست، آیسان ساخته شده است. کرمی، ایلیا بنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، دکتر. عبدالمجید حیاتی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیرزاده و با حضور عباس محبوب، خشایار راد، حمید لولایی، علی اصغر حیدری و فریده دریامج به ایفای نقش پرداخته‌اند..

در خلاصه داستان جزر و مد آمده است: لطیف که سال ها پیش از ماهشهر به تهران مهاجرت کرد، در آنجا تشکیل خانواده داد و صاحب فرزند شد، حالا در آستانه بازنشستگی است. اما به دلیل مشکلاتی که برای او و خانواده اش پیش آمده، مجبور می شود از تهران به زادگاهش خوزستان مهاجرت کند و به همراه خانواده در خانه باغی متروکه ای که از پدرش به ارث رسیده است ساکن شود..

موضوعاتی مانند مهاجرت بازگشت از تهران به شهر، محیط زیست، ازدواج جوانان و کارآفرینی در این مجموعه ذکر شده است.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید