موج هفتم پیک کرونا / شهرهای گلستان رنگ باختند


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884886

سعید گلفیروزی گفت: در حال حاضر علی آباد، کردکوی، کلاله، گرگان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه رنگ نارنجی دارند و بندرترکمن تنها شهر قرمز ما در چهار ماه اخیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سعید گلفیروزی ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار داشت: اتفاق بسیار مهمی که در هفته گذشته رخ داد از نظر رنگ است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: در حال حاضر علی آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان مینودشت، گالیکش و مراوه تپه رنگ نارنجی دارند و بندرترکمن تنها شهر قرمز ما در چهار ماه اخیر است.

گل فیروزی گفت: آزادشهر، بندرگز، رامیان، گامیشان و گنبدکاووس در شرایط زرد و شهرستان آگ کلا در وضعیت آبی شکننده قرار دارند.

وی تاکید کرد: تا صبح دیروز 235 مورد بستری بیماران کرونایی داریم که از این تعداد 198 بیمار عادی و 37 بیمار خاص و 16 بیمار کرونا تحت حمایت تنفسی هستند.

این مسئول افزود: در 24 ساعت گذشته 64 مورد در مراکز بهداشتی درمانی استان به ثبت رسیده است که از این تعداد 54 مورد عادی و 5 مورد خاص است که یک مورد تحت مراقبت های تنفسی است.

وی بیان کرد: در خصوص واکسیناسیون که مورد تاکید استاندار است; 95 درصد گلستانی ها دوز اول، 85 درصد دوز دوم، 40 درصد در طول 18 سال دوز سوم و 0.85 درصد چهار دوز کرونا را دریافت کردند.

گلفیروزی افزود: بیش از 10 هزار نفر نوبت چهارم واکسن دریافت کردند که رتبه سوم را در بین استان های کشور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید