موضع صریح مهدی تاج در قبال کارلوس کی روش

موضع صریح مهدی تاج در قبال کارلوس کی روش

موضع مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص کارلوس کی روش مشخص شد. پیش از این وزیر ورزش و جوانان که خود را نماینده دولت و رئیس جمهور در تیم ملی معرفی کرده بود، درباره وضعیت کارلوس کی روش در تیم ملی گفته بود که اکنون زمان حمایت از کارلوس کی روش و تیم ملی است. برای حضور شایسته در جام ملت ها .

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت که تیم ملی به دلیل بدشانسی به مرحله حذفی مسابقات صعود نکرد. او همچنین از مدیریت تیم ملی تمجید کرد و این یعنی از عملکرد کارلوس کی روش خوشحال است.

انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت ها به نظر اعضای هیئت مدیره بستگی دارد. مهدی تاج به عنوان یکی از 9 عضو هیات مدیره از ادامه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی حمایت می کند و باید منتظر ماند و دید 8 نفر دیگر در این باره چه نظری خواهند داشت. البته برخی از اعضای هیئت مدیره از جمله نبی وابسته به تاج هستند.

در حالی که تیم ملی در ماه‌های اخیر برنامه‌ریزی نکرده است، اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد جلسه هیئت مدیره را برای انتخاب کی روش در زمان مناسب برگزار کند.

مهدی تاج همچنین گفت: در حال حاضر فوتبال در حال تصمیم گیری است و اگر تیم ملی کمی شانس داشت به دور بعد مسابقات می رفت.

یکی از دلایل حمایت وزیر ورزش و مهدی تاج از ادامه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی این است که می گویند برخی از حواشی ایجاد شده برای تیم ملی به خصوص در فضای مجازی خارج از اختیار کارلوس بوده است.کی روش و اگر این اتفاقات نیفتد بابا تیم ملی می تواند به دور بعدی مسابقات برود.

دیدگاهتان را بنویسید