موفقیت به نظر من قهرمانی و سهمیه نیست/ می توانستیم مدعی 4 جام باشیم


ساعت: 07:14
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807968

«موفقیت برای من نه قهرمانی است، نه جام، نه سهمیه. موفقیت به نظر من پیشرفت روزانه بازیکنانم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان درباره بازگشتش گفت: این چیزها در فوتبال ما عادی است و اینها چیزهایی است که سال هاست به آن دست می زنم چون ثباتی در فوتبال ما وجود ندارد. من در مورد ثبات در فوتبال زیاد صحبت کردم و همه موفقیت های دنیا مدیون ثبات است. ما با ثبات مشکل داریم و مشکلات زیادی برای انتخاب داریم. به همین دلیل فوتبال ما در همه رده ها مشکل دارد و امکان ندارد همه تیم های ما 5 سال متوالی مربی داشته باشند که نیاز به بحث و تحقیق دارد.

سرمربی فولاد گفت: با توجه به اینکه نتوانستیم مسابقه ای پیدا کنیم و تیم برای موفقیت بیشتر نیاز به انرژی و قدرت مضاعف داشت، تصمیم گرفتیم در نیم فصل بازیکنانی را بگیریم که بتوانند تیم خود را ترک کنند. تیم بودن. در نیم فصل گرفتن بازیکن خیلی سخت است، ما با بازیکنان زیادی مذاکره کردیم اما واقعا در حال حاضر شرایط ایده آلی وجود ندارد. ما سعی کردیم با بهترین بازیکنانی که می توانستیم به دست آوریم مذاکره کنیم. مثل بازیکنانی که تازه جذب کردیم.

وی افزود: قطعا در ابتدای فصل همه تیم ها راحت تر و بهتر جذب می شوند و شرایط بهتری دارند اما متاسفانه فولاد با اشتباهاتی که 2 سال انجام شد نتوانست جذب نیرو کند. ما 2 پنجره را از دست دادیم و به همین دلیل ضربه های زیادی دریافت کردیم، اما سعی کردیم بازیکنانی را پیدا کنیم که بتوانند به ما کمک کنند و فکر می کنم افراد خوب زیادی به دست آوردیم.

نوکونام درباره خرید بازیکنان جدید توضیح داد: متاسفانه در فوتبال ایران اگر نام بازیکنی به میان بیاید، مشکلات زیادی به وجود می آید. من با بازیکنی که در لالیگا بازی می کرد صحبت کردم و حتی برای او قرارداد اولیه فرستادیم و همه چیز آماده بود، اما ناگهان صحبت ها و چیزهای عجیبی مطرح شد که گفتم اگر این بازیکن فقط 50 دلار بخواهد به او می دهم. نیاوردن . من دوست ندارم زیاد پر سر و صدا باشم و دوست دارم کارم را با آرامش انجام دهم.

وی در خصوص جدایی برخی از بازیکنان فولاد تاکید کرد: بازیکنان به دلیل اینکه احتمال بازی کمتری دارند خواستار جدایی شدند. ما سعی کرده‌ایم با تقسیم بندی بازیکنانی که دوست دارند بروند مخالفت نکنیم و سال‌ها سخت کار کرده‌ایم تا بتوانند به پیشرفت خود ادامه دهند، اما ما هنوز به یک بازیکن نیاز داریم. حداقل 2 بازیکن در 3 پست می خواهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در ابتدای فصل بودم و در دوره بدنسازی حضور داشتم در 4 جام شرکت می کردیم. ما به راحتی موفق می شویم اما موفقیت برای من نه قهرمانی است نه جام و نه سهمیه. به نظر من موفقیت پیشرفت روزانه بازیکنانم است.

نکونام به پاتوسی گفت: آیاندا بازیکن بسیار تکنیکی و خلاقی است که تاثیرش در تیم ما مشخص است. متأسفانه زمانی که به تیم پیوستم، پاتوسی دو هفته مصدوم بود و از کامل بودن فاصله داشت. وقتی من آمدم خیلی اضافه وزن داشت چون از کنترل خارج شده بود و بازگشت این بازیکن به خاطر مصدومیتش بود اما بعد شرایطش بهتر شد و برای ما بازی کرد. منهای بازی سوپرجام، در همه بازی ها حضور داشت و حالا شرایطش خوب است. ما آن را عوض نمی کنیم و نمی خواهیم این بازیکن را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید