قرار نیست مسابقه راحتی داشته باشیم/ می خواهیم خود را مدعی اصلی قهرمانی نشان دهیم


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810593

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف اصلی ما کسب 3 امتیاز و کسب گلجت برای رسیدن به عنوان قهرمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره دیدار گل گهر و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: بازی مهم و حساسی مقابل تیم خوب و با کیفیت گل گهر پیش رو داریم. امتیازاتی که او تاکنون کسب کرده نشان از کیفیت خوب این تیم دارد. از نظر فنی، این تیم یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است.

وی ادامه داد: تمرینات ذهنی خوبی هم داریم چرا که در هفته های اخیر توانسته ایم نتایج خوبی کسب کنیم. کسب 3 امتیاز و پیروزی در مسابقه هدف اصلی ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی است.

سرمربی پرسپولیس گفت: می دانیم که منتظر یک بازی خیلی راحت نیستیم. متاسفانه امید عالیشاه و سیامک نعمتی را که دو بازیکن خوب پرسپولیس در قسمت تهاجمی هستند در اختیار نداریم. بقیه آماده اند تا یک دیدار خوب انجام دهند که امیدوارم با پیروزی همراه باشد.

گل محمدی افزود: بسیار خوشحالیم که دوباره فرصتی برای رفتن به شهر خوب سیرجان داریم و مطمئنم با استقبال خوبی از سوی هواداران این شهر مواجه خواهیم شد. امیدوارم خوب بازی کنیم. متاسفانه پرواز ما حدود 2 ساعت تاخیر داشت. این یک پرواز چارتر است و همه ما از تاخیر آن شگفت زده شده ایم، اما امیدواریم بتوانیم خوب بازی کنیم و روز خوبی داشته باشیم تا خود را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی ثابت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید