موفق باشید، استقلال را شکست دادیم/ به دنبال 3 امتیاز شیرین مقابل استقلال هستیم


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839859

سرمربی فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به دنبال بازی روان و کسب سه امتیاز شیرین مقابل استقلال هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نوازی درباره بازی فردا مقابل استقلال گفت: ابتدا باید به استقلالی ها تبریک بگویم چرا که آنها 3 هفته تا پایان مسابقات لیگ قهرمانان باقی مانده اند. تبریک به استقلالی ها، هواداران این تیم و آبی پوشان که توانستند قهرمانی خود را تثبیت کنند. خوشبختانه شرایط ما خوب است و فکر می کنم شدت مسابقات بیشتر روی تیم ما تاثیر گذاشت چون تا فینال جام حذفی حضور داشتیم و شرایطمان سخت شد.

مربی آلومینیوم ادامه داد: کادرفنی می توانست کمی به تیم ما استراحت بدهد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و تیم ما با شرایط بازی دچار مشکل شد. با این حال با تمام وجود آمدیم تا همان روند خوب گذشته خود را مقابل استقلال ادامه دهیم. در ورزشگاه آزادی با قهرمان لیگ بازی سختی را پیش روی تماشاگران داریم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا 3 امتیاز بازی فردا را بگیریم و فکر می کنم شرایط جدول به گونه ای است که افراد زیادی تیم ما را تماشا می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم می تواند رکورد شکست ناپذیری استقلال را بشکند، گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم و اگر شانس با ما باشد می توانیم مانند فینال جام حذفی برنده شویم و بدشانسی داشته باشیم. ابتدا برای همه بازیکنان آرزوی سلامتی می کنم و سپس هر تیم شایسته 3 امتیاز کسب کند.

سرمربی استقلال گفت: گفته می شود بازیکنان سابق سرخابی مقابل تیم های سابق خود سخت بازی نمی کنند. بینندگان حرفه ای هستند. این حرفه ها در فضای مجازی است و هیچ کدام از بازیکنان و مربیان چنین هدفی ندارند. گاهی اتفاقاتی می افتد و این به شخصیت انسان ها برمی گردد.

نوازی در پاسخ به این سوال که از سکوت الهام بخش ناراحت نیست؟ اط خاطرنشان کرد: از لطف شما بسیار سپاسگزارم!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید