موفق به کاهش 2 میلیون مترمکعب گاز مصرفی شدیم

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از کاهش بیش از دو میلیون مترمکعب گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

علی خجتی پور در نشستی که در حاشیه بازدید استاندار قزوین و مدیر منطقه عملیاتی خط 3 انتقال گاز در ایستگاه تقویت فشار و مرکز بهره برداری خط لوله گاز شماره دو منطقه قزوین برگزار شد، گفت: با برنامه ریزی، توسعه فرهنگی و مشارکت همکاران صنعتی و در داخل توانستیم بیش از دو میلیون مترمکعب مصرف گاز را کاهش دهیم و این روند با کمک مردم ادامه دارد.

وی افزود: در این جبهه کاری، همکاران ما شبانه روز برای تثبیت فشار گاز و ادامه توزیع گاز در استان های شمالی و غربی کشور تلاش می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین از عدم تعادل 300 میلیون مترمکعبی گاز در کشور در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با مدیریت مصرف بهینه در بخش های خانگی و صنعتی به ویژه این عدم تعادل را جبران و تامین کنیم. در صنایع پتروشیمی، فولاد و سیمان.

هویتی پور اضافه کرد: معتقدیم گاز به خودی خود ارزشی ایجاد نمی کند بلکه مدیریت مصرف بر آن ارزش افزوده است، بنابراین تلاش می کنیم امسال گاز خانگی و صنعتی را با کمترین اختلال تامین کنیم.

در ادامه حجتی پور به همراه استاندار قزوین از قسمت های مختلف ایستگاه تقویت فشار و مرکز بهره برداری خط لوله گاز قزوین بازدید کرد.



آیا این خبر مفید بود؟