موکب الغدیر یزد میزبان نمازگزاران اربعین حسینی است


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881540

قاسمی مدیر اجرایی موکب الغدیر یزد گفت: امسال نیز در تلاش هستیم تا از اول صفر میزبان موکب الغدیر استان یزد در کربلای معلی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا قاسمی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به برپایی موکب الغدیر یزد در کربلای معلی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: امسال نیز در تلاش هستیم تا موکب الغدیر در استان یزد را از این مکان آغاز کنیم. اول صفر که خدمت عبادت کنندگان حسینی بود.» تأخیر انداخت و از آنان پذیرایی کرد.

وی ادامه داد: امسال در تلاش هستیم تا سالنی دو طبقه به مساحت 1500 متر مربع و با امکانات سرمایشی مناسب در محل موکب الغدیر احداث کنیم که امکان اسکان 5 تا 7 هزار زائر را برای این موکب فراهم می کند. هر روز خدمات مناسبی دریافت خواهند کرد.»

مدیر اجرایی موکب الغدیر استان یزد تصریح کرد: تامین آب آشامیدنی تصفیه شده، نانوایی، سرویس بهداشتی، حمام، طب اسلامی ایرانی و طب نوین، مجموعه نذورات، ارائه خدمات ودیعه، تحویل و توزیع دارو، ایجاد حسینیه و اجرای برنامه های فرهنگی و تهیه بیش از هشت هزار پتو و بالش برای زائران باقیمانده از جمله خدمات رسانی انجام شده و این امر در دستور کار موکب الغدیر یزد در کربلای معلی قرار گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: خدمات این موکب فقط مختص یزدی ها نیست و همه زائران حسینی را شامل می شود، به ویژه اینکه تامین امنیت و آسایش نسبی زائران ایرانی اباعبدالله علیه السلام از مهمترین اولویت های اجرایی در این حوزه است. موکب غدیر .

مدیر اجرایی موکب الغدیر یزد گفت: این موکب در زمینی به مساحت 5000 متر مربع با موقعیت بسیار خوب و در 700 متری حرم ابوالفضل و جنب جسرالعباس واقع شده است. حسینی در او مستقر شد و از خدمات او بهره برد.

وی افزود: با توجه به اینکه یزد یک استان صنعتی است، کارخانجات صنعتی یزد نیز می توانند با ارائه پروفیل، رنگ، الکترود و … در ارائه خدمات به زائران حسینی سهیم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید