قرارگاه شهید عزیززاده سپاه الغدیر یزد میزبان زائران اربعین در اهواز است.


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890505

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: قرارگاه شهید عاصی زاده لشکر الغدیر یزد امسال میزبان زائران اربعین در اهواز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: قرارگاه شهید عاصی زاده مدت ها با مشکلات زیرساختی مواجه بود اما اکنون با اقدامات بعدی استاندار و بازدید مسئولان دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و همچنین سازمان همکاری شهرداری ها این مشکلات برطرف شده است. به زودی رفع خواهند شد.

وی گفت: قرارگاه شهید عاصی زاده با رفع این مشکلات می تواند امسال میزبان زائران اربعین در شهر اهواز باشد.

زارع کمالی ادامه داد: با توجه به حضور گسترده مردم از سراسر کشور و استان یزد در شهرستان های مرزی به ویژه شهرستان های استان خوزستان برای سفر به کربلای معلی و شرکت در اجتماع بزرگ پیاده روی اربعین، قرارگاه شهید عاصی زاده برگزار می شود. میزبان زائران اربعین

فرمانده ارتش الغدیر یزد با اشاره به اینکه اجتماع اربعین بزرگترین اجتماع شیعیان جهان است و دانشجویان فارغ التحصیل زیادی دارد، افزود: تلاش ما خدمت به نمازگزاران اباعبدالله الحسین(ع) است.

باید بگویم؛ تاکنون بیش از 1500 نفر از استان یزد برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین و سفر به عتبات عالیات عراق ثبت نام کرده اند و از مرز چذابه وارد عراق می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید