میرحسین موسوی به کرونا مبتلا شد/ حالش خوب نیست

میرحسین موسوی به کرونا مبتلا شد/ حالش خوب نیست

خبرگزاری ایرنا شامگاه جمعه گزارش داد: میرحسین موسوی بعدازظهر (جمعه 21 اسفند) به یکی از مراکز درمانی تهران منتقل شد. موسوی ظهر امروز به دلیل برخی علائم از جمله بی حالی و تب به مرکز درمانی منتقل شد و تشخیص اولیه ما ابتلای وی به ویروس آنفلوانزای فصلی است.

دقایقی بعد سایت انصاف نیوز مدعی شد که موسوی احتمالاً به ویروس کرونا مبتلا شده است اما در ادامه اعلام کرد: «طبق آخرین آزمایشات انجام شده احتمال ابتلا به ویروس کرونا منتفی شده است. به نظر می رسد بیماری او آنفولانزای شدید و تب بسیار بالا باشد.»

به گزارش انصاف نیوز، موسوی از یک هفته پیش تب شدید و بی حالی شدید داشت، درمان دارویی برای بیماری مناسب نیست و تب کنترل نمی شود و روز جمعه نیز پس از ادامه وضعیت در چند روز گذشته و نگرانی روزافزون، مهندس موسوی به بیمارستان منتقل خواهد شد.»

ایرنا در ادامه خبر خود نوشت: چندی پیش برخی منابع خبری از اعمال محدودیت برای میرحسین موسوی خبر دادند، اما بررسی های خبرنگار ایرنا نشان می دهد هیچ محدودیتی برای ارتباط وی با مردم وجود ندارد، اما موسوی از فعالیت در فضای مجازی منع شده است.

با این حال، انصاف نیوز نوشت که در روزهای اخیر محدودیت‌های موسوی – و زهرا رهنورد – از جمله حضور عوامل تشدید شده و تنها دختران آنها اجازه حضور دارند.

این سایت همچنین توضیح داد که عکس منتشر شده به همراه این خبر منتشر شده توسط ایرنا مربوط به یکی از نقدهای قدیمی است و ربطی به پرونده اخیر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید