میوه در یزد ارزان است / سود میوه فروشی ها 30 درصد

ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783550

رئیس اتاق اصناف یزد گفت: قیمت میوه در استان یزد نسبت به استان های همجوار کمتر است و تصور مردم از قیمت افسارگسیخته میوه در یزد نادرست است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا حسنی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه اتاق اصناف با همکاری اتحادیه نظارت مستمر بر بازار میوه و تره بار شهرستان را انجام می دهد، اظهار داشت: خوشبختانه قیمت میوه در سطح استان به دلیل مشخص بودن کامل قیمت میوه در سطح استان از سوی دلالان مشخص است. که تعداد تخلفات به حداقل رسیده است.

وی ادامه داد: تصور شهروندان مبنی بر گرانی میوه دریزد نسبت به سایر استان ها اشتباه و حتی برعکس است و قیمت میوه در یزد نسبت به استان های همجوار کمتر است.

رئیس اتاق اصناف خاطرنشان کرد: سود میوه مغازه های مستقر در بازار میوه و تره بار طبق فاکتور خرید کاملاً مشخص است و هیچ مغازه داری با ادعای واهی حق افزایش این سود را ندارد.

حسنی همچنین با بیان اینکه خرید و نگهداری میوه برای مناسبت های پیش رو با هماهنگی سازمان صمت استان انجام می شود، گفت: میزان تولید و همچنین اصول خرید میوه در استان کاملاً مشخص و خوشبختانه با میوه و تره بار مشخص است. اتحادیه بدون کمبود میوه نه O در حومه شهر.

حسنی رئیس اتاق اصناف استان یزد در پایان گفت: قیمت انواع میوه همه روزه از طریق اتحادیه میوه و تره بار برای مردم مقرون به صرفه است و همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی در این زمینه، به نقل از دیه اطلاع دهند. با توجه به حساسیت بازار میوه، بازرسان اتحادیه همچنین به سرعت هشدارها را زیر نظر خواهند گرفت و با متخلفان احتمالی برخورد خواهند کرد.

شایان ذکر است: استاندار یزد هفته گذشته در جلسه ستاد تنظیم بازار استان یزد از تشکیل تیم های نظارتی برای نظارت و بازرسی از بازار میوه خبر داد و گفت: یزد یکی از پنج استان ارزان قیمت کشور است. به کالاهای اساسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید