میوه شب عید در یزد کم نداریم/ فعلا خبری از میوه تنظیم بازار در یزد نیست.


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815452

رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد گفت: اگر خرید و توزیع میوه در عید سعید فطر بر عهده بخش خصوصی بود قطعا میوه از نظر کیفیت و قیمت مناسب تر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه در بازار میوه و تره بار یزد برای شب عید کمبودی نداریم، گفت: میوه تنظیم شده بازار هنوز وارد بازار نشده است تا در مورد کیفیت و کیفیت صحبت کنیم. قیمت اعلام شده، اما بر اساس تجربه سال های گذشته، اگر خرید و توزیع این میوه ها به عهده بخش خصوصی باشد، قطعا وضعیت از نظر کیفیت و قیمت بهتر خواهد بود.

وی ادامه داد: پرتقال وانیا در حال حاضر در میادین میوه و تره بار یزد 12 هزار گوجه فرنگی، سیب زرد متوسط ​​18 هزار گوجه و سیب ارومیه 12 هزار گوجه است که به نظر می رسد دیگر رشدی نداشته باشد.

مشرف با بیان اینکه ممکن است توزیع اینترنتی میوه تنظیم شده بازار برای یزد مناسب نباشد، گفت: افرادی که تمایل به خرید میوه تنظیم شده در بازار دارند، افراد خاصی هستند که با وجود تبلیغات گسترده، باز هم به دلایل مختلف تمایلی به خرید از طریق سامانه های آنلاین ندارند و ترجیح می دهند. میوه های خود را از طریق میوه فروشی ها تحویل دهند.

مشرف رئیس اتحادیه میوه و تره بار یزد در پایان گفت: با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور تعداد حراج های میوه 10 درصد در سطح شهر افزایش یافته و خوشبختانه با استقبال همشهریان مواجه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید