می خواهند زن را با جان آزادی رسوا کنند!

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص شخصیت و جایگاه زن گفت: این بیان امام راحل که می فرماید: «از بطن زن، مردان به معراج قیام می کنند» بر اساس منطق دینی است و در اسلام زن می تواند به مقامی برسد که حتی ملائکه به او غبطه می خورند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: غرب که حمایت از حقوق زنان را اعلام می کند کمترین اهمیتی برای این جایگاه قائل نیست و زن را به عنوان یک کالا می پذیرد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، جهاد تبیین را از ضروریات عصر حاضر و خنثی کردن دسیسه های دشمنان دانست و افزود: غربی ها می خواهند شخصیت زن را تغییر دهند و ابزار شخصیتی به او بدهند تا بتوانند به راحتی زنان را به دست آورند. به عنوان یک کالا، به ویژه برای جوانان باید جایگاه زن در اندیشه متعالی اسلام تبیین شود.

وی تاکید کرد: هدف غرب با شعار “زن، زندگی، آزادی”، برهنه زنان و تبدیل آنها به سازهایی است که مردان شهوتران با آن نواختند.

رضوی در ادامه به جایگاه زن در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید. آمار زنان تحصیل کرده و متخصص در رشته های پزشکی، علمی و … مناطق قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. پس از انقلاب، زنان به جایگاه واقعی خود دست یافتند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر دشمن گفت: بسیجیان و دانشجویان باید نسبت به جریان نفوذ و نفاق آگاهی کامل داشته باشند. رمز ثابت قدم ماندن در راه انقلاب، حفظ روحیه جهادی، تقویت معنویت و بصیرت است.

دیدگاهتان را بنویسید