شورش ها درونی شیطانی شورشیان را رسوا و شرمنده می کند


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902041

وی با بیان اینکه فتنه اخیر امری معیشتی، حزبی و جناحی نیست بلکه تقابل کفر و ایمان است، گفت: فتنه باطن شیطانی فتنه را نشان می دهد و خط نفاق را برملا و آشکار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد ابطحی نماینده شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی تصریح کرد: جنبه مثبت اغتشاشات این است که ذات شیطانی اغتشاشگران را نشان می دهد و خط نفاق را رسوا و رسوا می کند، اغتشاشات و اتفاقات اخیر در مورد سبک زندگی و معیشت سکولار نیست، بلکه بحث ارزش های دینی است. مانند حجاب که متأسفانه مزدوران یا فریبکاران، گروه های بهایی، سلطنت طلب، کمونیست سابق، منافقین کومله و دمکرات ارتشی که آمدند و قرآن را سوزاندند، به پرچم ایران توهین کردند و آتش زدند، چادر را از سر زنان بیرون کشیدند.

وی با بیان اینکه در این آشوب و هرج و مرج بحث این جناح و آن جناح و این گروه و آن گروه و کمبود معیشت بحث کفر و ایمان است و خاطرنشان کرد: همین اغتشاشات به تعمیق باورهای دینی در جامعه کمک می کند و اگر خداوند متعال است. اراده شود، آنگاه دشمن سبب خیر خواهد شد. دشمنان باید بدانند که با رفتار خود نمی توانند بر کشور ما مسلط شوند و وضعیت دوران پهلوی تکرار می شود، آرزوی آنها هرگز برآورده نمی شود. حتی برخی روحانیون و مراجع تصنعی همه را به میدان کشاندند، اما باز هم دیدید که در 12 مهر حماسه ای شبیه 18 آذر تکرار شد، عده ای گول خوردند.

ابطحی با اشاره به میانگین سنی افراد درگیر در حوادث اخیر افزود: نکته مهم این است که چرا در این صحنه ها بیشتر جوانان 18 تا 25 ساله را می بینیم که در این اغتشاشات بانک ها را به آتش می کشند و به اموال عمومی آسیب می زنند. ? چرا که فرهنگ ایجاد شده از زمان هاشمی رفسنجانی و اوج آن در دوران سیدمحمد خاتمی، فضای فرهنگی جامعه را رها کردند و حتی با بیان لیبرالیسم یا قرائتی از اسلام و بعدها اسلام رحمانی، متاسفانه باعث شدند. باورهای مذهبی جوانان ما قربانی شود

ادور عضو شورای اسلامی شهر با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش سرلوحه خواسته ما است که به وظایف خود عمل نکرده اند، تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که معلمان و اساتید ما در میدان ضد انقلاب بازی می کنند و اکنون به دلیل مشکلاتی که ایشان وجود دارد. از وضعیت معیشتی معلمان آگاه است و از فرزندان مردم انتقام می گیرد و با اعتقادات آنها بازی می کند. متأسفانه، در این پلتفرم کمک می کند.

وی افزود: دانشگاه های ما بعضاً اساتید ضد انقلاب و معاندی دارند که در زمان آقای خاتمی سر کار آمدند و در بورس ارتقاء یافتند و از نظر سیاسی به تعبیر من کسانی که در مقاطع مختلف برای ورود به مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شدند. خبرگان و مجلس شورای اسلامی هم در صحنه حاضر شدند و در اظهاراتی که خدا راضی نیست بلکه دشمنان را خوشایند می دانند، خودشان هم می دانند چه حرف های مزخرفی می زنند، این کار را کردند.

ابطحی با تاکید بر اینکه باید مطالبه گری را از خود، هیئت حاکمه و دولت های قبلی و فعلی آغاز کنیم، خاطرنشان کرد: نباید با پلیس مانند جوجه هایی که به مراسم ختم و عروسی می روند برخورد کرد. پلیس مسئول حفظ نظم است. و امنیت و نیروی انتظامی وجود دارد، اما متاسفانه وقتی فرهنگ جامعه به سمت هنجارشکنی سوق داده می شود، نیروی انتظامی بی فایده است.

وی ادامه داد: ایمان مردم به متن قرآن می گوید که آب پاک می ماند و کف آب از بین می رود، چراغی که خداوند روشن می کند، که به آن می دمد، ریشه اش می سوزد، اما اینها برای خانواده ها ضرر و تجربه است. که اسیر فضای مجازی نیستند و مواظب هستند بچه هایمان را در فضای مجازی رها نکنیم آنها ماهواره ها و سایت های مختلف را می بینند و از آنجا خبر می گیرند.دشمن هم به سلیقه دشمن اخبار ارائه می کند. جوانی به اینجا می رسد

نماینده سابق خمینی شهر در شورای اسلامی مجلس خاطرنشان کرد: خانواده ها نقش مهمی دارند، باید مراقب تفکر فرزندان خود باشند. قرآن کریم می فرماید: «به غذای خود بنگرید، ببینید چه می خورید. غذا برای تغذیه بدن است اما ما به غذای روح توجه نمی کنیم، متاسفانه اینقدر به غذای بدن توجه می کنیم که صبحانه، ناهار و شام چه مقدار باید باشد و چقدر کالری دارد. ، فشار خون و قند خون بالا و پایین نرود، به غذای روح و جان توجهی نداریم، آنچه در می آید را می گیریم. .

وی افزود: ما معتقدیم این شورش ها تا ظهور حضرت خوجت پایانی ندارد و ادامه ندارد. در نهایت، کسی که از کلاس اول به کلاس دوم و از یک مرحله به مرحله دیگر می رود، درس و امتحان سخت تر می شود. بیایید پاک شویم، بد و بد را از خوب و خوب جدا کنیم. امیدواریم پرچم این انقلاب را به دست صاحب حق برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید