ستاره های تویسرکانی با نقاب دین هویت منافقین را رسوا کردند


ساعت: 12:41
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885864

قبر منافقین با تقدیم 144 شهید همدانی در کاروان عشق مرصاد و درخشش ستارگان تویسرکانی در این عملیات حفر شد هر چند امروز ارتش سایبری دشمن در کمین «فروغ جاودان» دیگر نشسته است. «، باید مواظب باشیم که گرفتار مسلخ فضای مجازی آنها نشویم و از جاهل نگوییم. تا ادعاهای خود را تایید کنند و مردم را از سیستم دلسرد نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; عملیات مرصاد عملیاتی بود که در آخرین روزهای دوران هشت ساله دفاع مقدس و در واقع اندکی پس از پذیرش قطعنامه به عنوان یکی از بی نظیرترین عملیات ها در تاریخ این مرز و بوم ثبت شد..


و ادامه ماجرا را با استناد به یادداشت ویژه فاطمه زنگنه، کارشناس ارشد تاریخ و فعال فرهنگی که در اختیار این مجموعه خبری قرار داده است، می خوانیم..


زنگ: عملیات مرموز مرصاد با رمز «یا صاحب الزمان (عج) ادرکانی» برای مقابله با تحرکات منافقین و بازپس گیری مناطق اشغالی غرب انجام شد. روایت مرصاد; همین حدیث از عشق لشکر انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان و درخشش آن ستارگان زمینی در بحبوحه جنگ منافقین که در کمین چارزبر رخ داد..


این عملیات بدون نام رزمندگان همدانی و درکش است 144 شهید معنا پیدا نکرد، دلیرانی که در اولین قدم قبر منافقین را کندند تا مانع پیشروی دشمن شوند..


وجه تمایز این عملیات با سایر عملیات های دفاع مقدس این است که; این بار دشمن از روی ریاکاری آمیخته با طبیعت حیوانی به سرزمین ما نفوذ کرده بود.


منافقین با توهم گرایش اسلامی مانند خوارج با نقاب دینداری با ایمان باطل خود پا به سراب دنیا گذاشتند و خداوند عملیات علیه ملت ایران را خواست که آن را «بهروزی ابدی» نامیدند. در جوانه خفه شدن و خفه شدن چهره کور دل منافقین پس از این همه کشتار بی رحمانه زنان و کودکان برای آزادگان کشورمان آشکار شد..


از جانب 144 شهید عملیات مرصاد استان همدان. 38 شهید گردان 153 قاسم بن الحسن (علیه السلام) در سرکان بودند، یعنی بیش از 12 درصد شهدای این عملیات که همگی در یک روز تشییع شدند.” امیر سپهبد علی صیاد شیرازی” در مراسم یکی از سالگردهای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر گفت: فرزندان ارتش انصارالحسین (ع) – استان همدان – و گردان 153 به عنوان فرشتگان الهی بر منافقان فرود آمدند و آنها را به خاک و خون در این تنگه کشاندند..


اما اصل عملیات مرصاد در نیم روز و کمی بیشتر عمدتاً در تنگه چارسبار و تنگه در مرداد ماه انجام شد. 67 تبدیل به کشتارگاه دائمی می شود2 هزاران و 500 یکی از منافقین منافقانی که این روزها در فضای مجازی دست از سر ملت ایران برنداشته اند اما این جوانان ما هستند که امروز در این فضا مقتدرانه با آنها مقابله می کنند..


آنچه امروز بیش از هر چیز باید مورد توجه قرار گیرد حرکت موریانه و خزنده منافقین با شیپورهایشان و تبلیغات گسترده علیه مردم است که با چهره دین ظاهر می شوند اما در باطن پوچ و باطل هستند و شایعه پراکنی و دروغ پردازی می کنند. هر روز بهانه ای برای زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی و دلسردی مردم به ویژه جوانان از نظام ایجاد کنید..


نباید فراموش شود؛ منافقان کسانی هستند که 67 در شهرها و روستاهای غرب کشور با همه تجهیزات جنگی آمدند و کودکان و زنان بی پناه را با خشم نفاق و چپاول خود سوزاندند و اکنون ملت ما را ظالم می خوانند! اما در پشت او بیش از 17 هزاران ایرانی در قتل عام های متعدد سلاخی شدند.


امروز ارتش سایبری دشمن در کمین فروغ جاودانه دیگری نشسته است. باید مراقب باشیم گرفتار مسلخ فضای مجازی آنها نشویم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید