ناآرامی ها باعث ترس گردشگران از سفر به ایران شده است


ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921431

محد رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی یزد گفت: بازگشت احساس امنیت گردشگران در سفر به ایران زمان بر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا محد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با تاکید بر اینکه اغتشاشات اخیر خسارات سنگینی به فعالان گردشگری وارد کرده است، اظهار کرد: گردشگری صنعت ناجوانمردانه ای است و کوچکترین اتفاقی که در کشور و حتی در دنیا رخ می دهد، اگر اتفاق بیفتد خسارت وارد می کند. از گردشگری.کند

وی ادامه داد: تمامی تورهای گردشگری در ماه های مهر و آبان به دلیل این اختلالات لغو شده است و این امر باعث وارد آمدن خسارات سنگینی به فعالان این حوزه شده است که امیدوار به شرایط بهتر پس از ویروس کرونا و قطعا بازگشت احساس امنیت برای گردشگران بودند. سفر به ایران و ایجاد این تورها زمان بر است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر مسافرتی استان یزد با تاکید بر اینکه فلسفه سفر و گردشگری ایجاد آرامش و رعایت زیبایی یک منطقه است، تصریح کرد: وقتی در منطقه ای احساس امنیت وجود نداشته باشد و آن مکان دچار مشکل باشد قطعا توریست است ترجیح می دهد خانه خود را ترک نکند و این یعنی هیچ سفری انجام نمی شود و نه تنها آژانس های مسافرتی بلکه کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری نیز متضرر می شوند.

هیچ هزینه ای ندارد. صبح امروز احمد آهوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، اغتشاشات و اغتشاشات اخیر در کشور را موجب لغو سفر سه هزار گردشگر به استان یزد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید