ناامیدی آمریکا از تظاهرات نیروی سپاه در دریای عمان

ساعت: 20:53
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783523

فرمانده کل سپاه با اشاره به ناامیدی آمریکا از تظاهرات نیروی سپاه در دریای عمان گفت: دستاوردهای دفاع از جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین سلامی پنجشنبه شب در دیدار فرماندهان سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردهای چشمگیر و کم نظیر در شرایط سخت تحریم، اظهار داشت: در حوزه پهپاد برخی از تحرکاتی که انجام می دهیم نمی تواند باشد. توسط آمریکایی ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه قابلیت های ما برای پهپادها به ویژه موشک های بالستیک که به سمت یک کشتی متحرک نشانه می روند، منحصر به فرد است، افزود: پهپادی که به سمت کشتی متحرک نشانه می رود در عمق 3000 کیلومتری بی نظیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ناامیدی آمریکا در ماجرای اخیر سرقت نفت از جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان و واکنش قاطع دلیرمردان سپاه گفت:

سردار سلامی با اشاره به بیانات و لهجه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر گسترش کارکرد پایگاه مقاومت بسیج در تمامی نقاط شهری و روستایی خاطرنشان کرد: هدف دشمن گسترش فقر و نیازمندان و سپس تحریک آنان است.

وی ادامه داد: اما وقتی در پایگاه های مقاومت برنامه ریزی شده و در یک جا مردم را از آسیب های زیادی نجات دادیم، در همان محله آمریکا پیروز شدیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید