نادران کاندیدای رسمی ریاست مجلس شد/ کلیباف اعلام آمادگی کرد


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840590

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس گفت: امروز نادران در نامه ای رسما کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس اعلام کرد و محمد باکر کلیباف نیز برای حضور در انتخابات مجلس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ماولی اسماعیلی، سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس با انتشار مطلبی در صفحه خود نوشت: نادران امروز در نامه ای رسما کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس اعلام کرد. محمد باکر کلیباف نیز برای حضور در انتخابات مجلس اعلام آمادگی کرد.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس گفت: امروز نادران در نامه ای رسما کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس اعلام کرد.

اسماعیلی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در فراکسیون انقلاب اسلامی از صبح امروز آغاز شد و نامزدها می توانند تا فردا شب اسامی خود را اعلام کنند. “

وی افزود: مجمع عمومی فراکسیون انقلاب مجلس سه شنبه شب تشکیل می شود و نتیجه رای گیری درباره نسخه های هیئت رئیسه مجلس در مجمع عمومی صبح چهارشنبه در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم کسانی که رای لازم برای انتخاب هیأت رئیسه حزب انقلاب اسلامی را کسب نمی کنند به تعهد خود عمل کنند و دیگر در صحن علنی کاندیدای هیأت رئیسه نشوند.

اسماعیلی درباره گزینه های تصدی ریاست مجلس در سومین دوره مجلس یازدهم بیان کرد: امروز الیاس نادران در نامه ای رسما کاندیداتوری خود را برای ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. محمد باکر کلیباف نیز برای حضور در انتخابات مجلس اعلام آمادگی کرد.

وی گفت: نماینده دیگری هنوز برای انتخاب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید