نام‌نویسی ۹۵۶۴ داوطلب تا شب گذشته/۱۹ هزار نامزد در مرحله پیش ثبت‌نام حذف شده‌اند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر از ۴۹ هزار داوطلب نام‌نویسی کرده در مرحله پیش‌ ثبت‌نام، حذف شده‌اند، گفت: ۹ هزار و ۵۶۴ داوطلب تا شب گذشته نام‌نویسی خود را برای داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی کردند.


محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار کرد: ۱۰ هزار داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که توسط مراجع ۶گانه احراز هویت نشده‌اند، به خاطر ارائه نکردن مدارک و برخی به دلیل عتراض نکردن به مراجع شش‌گانه، حذف شده و از گردونه نام‌نویسی خارج شدند.

 

بیشتر بخوانید:

داشتن ۵ سال سابقه فعالیت برای داوطلبان انتخابات، یک تکلیف قانونی است

قوانین اصلاح شده در انتخابات امسال اعمال می‌شوند

سه مرجع از مراجع ۶گانه صحت‌سنجی اطلاعات متقاضیان مجلس دوازدهم اعلام نظر کردند/ پیش‌ثبت‌نام چهره‌های شاخص همه جریان‌های سیاسی

 

ثبت نام با گوشی تلفن همراه امکان‌پذیر نیست

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از گفت وگو با بیان اینکه تا شب گذشته ۹هزار و ۵۶۴ داوطلب ثبت‌نام خود را قطعی کردند، گفت: داوطلبان بدانند که ثبت نام از طریق گوشی تلفن همراه امکان پذیر نیست و باید با استفاده از رایانه ثبت نام انجام شود‌.

اسلامی در پاسخ به این پرسش موج که اگر کسی جایی سابقه فعالیت داشته و دیگر آنجا مشغول به کار نیست چگونه می‌تواند سابقه فعالیت ۵ ساله خود را احراز کند، اظهار کرد: اگر برگه های قرارداد خود در زمان فعالیت را در اختیار دارد آنها را اسکن و بارگذاری کند.

وی افزود: اگر احیانا هیات‌های اجرایی ایرادی بر این مدارک وارد کردند، به متقاضیان اعلام می‌شود.

به گفته اسلامی تا کنون ۱۲۷۰ نماینده ادوار نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری موج، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۲ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید