نامه مهم به رئیس جمهور در خصوص واریز به حساب معلمان مهر آفرین

نامه مهم به رئیس جمهور در خصوص واریز به حساب معلمان مهر آفرین

با توجه به اینکه شورای بررسی و اجرای قوانین شورای اسلامی پس از بررسی ضوابط رتبه بندی، نظر خود را در این خصوص رسما اعلام کرد (تبصره 4 ماده 3 آیین نامه رتبه بندی مغایر با قانون رتبه بندی است) و دستور بررسی ضوابط رتبه بندی (به نامه شماره 57128-ب 1561401 رئیس شورای اسلامی) توسط ریاست محترم شورای اسلامی به ریاست محترم جمهوری ارسال شده است، چرا تا به امروز وزارت آموزش و پرورش این امر را انجام نداده است. هر گونه اقدامی برای پرداخت امتیاز معلم توسط مهرآفرین انجام داد. آیا این حقیقت دارد، این همه تبعیض و بی عدالتی بیش از 2 ماه است که روح و روان معلمان نابود شده است.

مسئولین محترم فراموشی در سال 1390 با استقرار سیستم آموزشی 6.3.3 این معلمان مهربان بودند که کمبود نیروی انسانی در مناطق عقب مانده را جبران کردند و از سنگر علم و دانش در روستاها محافظت کردند. آیا بعد از این همه سال درست است که با آنها اینطور رفتار کنیم؟ معلمان مهر آفرین خواستار پرداخت فوری علی الحساب در هفته اول آبان هستند.

به نام خدا

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی

جناب آقای یوسف نوری

وزیر محترم آموزش و پرورش

جناب آقای دکتر مسعود میرکاظمی

رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه

جناب آقای دکتر محمد دهقان

معاون محترم حقوقی ریاست جمهوری

سلام

آیا صدای معلمان مظلوم باید شنیده شود؟ در کدام نقطه از دنیا در آغاز سال تحصیلی مسئولان 70 هزار جانباز خود را بدون انگیزه و فشار روحی وارد کلاس های درس می کنند؟ چرا معلمانی که در سال 2011 کمبود شدید نیروی انسانی در مناطق محروم را با ایجاد سیستم آموزشی 6.3.3 و حفاظت از سنگر علم و دانش در این مناطق که امروز در ناامنی و تبعیض می سوزند جبران کردند؟

معلمان مهرآفرین در سال 1391 قربانی تصمیمات اشتباه مسئولان شدند در حالی که قرار بود مشکل معلمان مهرآفرین در همان سال حل شود. اما مجلس و شورای بررسی و اجرای قوانین شورای اسلامی پس از بازنگری در ضوابط رتبه بندی، رسماً نظر خود را در مورد درج رتبه معلمان مهرآفرین اعلام کردند (نظر 4، ماده 3 رتبه بندی). قوانین برای رتبه بندی خلاف قانون است) و دستور بازنگری قوانین رتبه بندی. طی نامه شماره 57128/حب مورخ 15/6/1401 رئیس شورای اسلامی) توسط ریاست محترم شورای اسلامی به ریاست محترم جمهوری ارسال گردید. چرا اقدامی برای پرداخت حقوق معلمان ممتاز صورت نمی گیرد؟ نامه شورای انتظامی مجلس تعلیق معلمان مهرآفرین را غیرقانونی دانست.

لطفا دیگر هیچ یک از این معلمان بزرگوار، صادق و انقلابی را در بلاتکلیفی قرار ندهید و با رفع سریع مشکلات این عزیزان، امید، انگیزه و آرامش را به زندگی آنها بازگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید