نام و یاد سردار همدانی همیشه با عاشورا گره خورده است


ساعت: 18:18
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890161

مدیرکل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی گفت: شهید حمدانی به حق یکی از استوانه های مستحکم خط مقاومت در مقابله با استکبار جهانی و حامیان صهیونیست و داعشی آنها بود و نقش مهمی در توسعه مقاومت داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ گلمرضا کریمی مدیرکل حفاظت و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان گفت: با توجه به اهمیت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته، جلسات استانی و با حضور مسئولان و فرماندهان عالی استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از سرکردگان حشد شعبی و توهین وی به سردار شهید حمدانی گفت: درود خدا بر همه شهدای مدافع حرم و در راس آنها شهید حاج حسین حمدانی بود. که به معنای واقعی سربازی اهل ولایت بود و در هیچ عرصه ای نقشی نداشت جهادی تسلیم نشد و دریغ نکرد.

کریمی افزود: شهید حمدانی با حضور موثر خود در میدان های مبارزه با طاغوت، مبارزه با گروهک ها و منافقین، عملیات های غرور آفرین دفاع مقدس، خنثی سازی قیام 88 و پاسداشت حرم خوش درخشید. با حضور در این 5 جبهه در تاریخ جاودانه شد و به حق حبیب سپاه برازنده این شهید بسیار سرافراز است.

وی با اشاره به اینکه شهید حمدانی هیچ گاه از جهاد و ایثار دست برنداشت و هرجا مبارزه با ظلم و ستمگر بود، سردار حمدانی حضوری فعال داشت، گفت: وی به حق یکی از استوانه های مستحکم خط مقاومت در برابر استکبار جهانی و آنان بود. صهیونیست ها و حامیان داعش و این نقش مهمی در توسعه مقاومت داشت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست استان مرکزی تاکید کرد: حضور پرنشاط و خستگی ناپذیر در عرصه های جهادی توأم با رهبری و ایمان به بسیج مردمی بود. از خصوصیات بارز شهید حمدانی و نام و یاد سردار حمدانی همواره با عاشورا گره خورده و همواره در پی اجرای مکتب اسلام و امام خمینی (ره) بوده است.

وی ادامه داد: بصیرت و هوشمندی شهید حمدانی در مقابله با بحران ها و اغتشاشات و خدمات کم نظیر سردار وارسته حاج حسین حمدانی در جبهه های حق علیه باطل، محورهای هدایت نسل امروز و فردای کشور با تهدیدات است.

کریمی خاطرنشان کرد: رشادت های اخیر یکی از سرداران فتنه 88 به میدان مطهر شهدای مدافع حرم و شهید همدانی بار دیگر نام و یاد این شهید عزیز و افتخارات و حماسه های این سرافراز را رقم زد. عمومی زنده در جامعه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید