داستان مسعود ل زیل گره خورده است

داستان مسعود ل زیل گره خورده است

علی کوک، رئیس فنرباغچه به مسعود اوزیل هشدار داد که منافع مالی خود را کنار بگذارد و روی بازی تمرکز کند. اوزیل در ژانویه 2021 تصمیم گرفت آرسنال را ترک کند و به فنرباغچه بپیوندد، اما اوضاع آنطور که انتظار می رفت برای بازیکن سابق رئال مادرید پیش نرفت.

این بازیکن 33 ساله فرصت زیادی برای بازی در زمین استانبول نداشته و به دلیل ناامیدی از فنرباغچه بارها خبرساز شده است. به نظر می رسد شرایط اخیر باعث ناراحتی رئیس فنرباغچه نیز شده است.

کوک در پاسخ به سوالی درباره اوزیل به تلویزیون باشگاهی گفت: مسوت اوزیل از ابتدای این فصل بارها از نظر جایگاهش در فنرباغچه با روبین فن پرسی مقایسه شده است. اوزیل می خواهد بیشتر بازی کند. او باید از این پس روی بازی خود تمرکز کند و منافع تجاری و مالی خود را کنار بگذارد. او باید با فنرباغچه همکاری کند.

کوک افزود: مربی ما همچنین باید بفهمد که چگونه از اوزیل حداکثر استفاده را ببرد. با وجود ادعای رسانه ها، مشکلی در تیم وجود ندارد. مسوت خوشحال و راضی نیست زیرا نمی تواند به طور مداوم بازی کند.

اوزیل در نیمه دوم فصل 2020-2021 به دلیل مصدومیت چندین بازی را از دست داد و در 11 بازی که در تمامی رقابت ها انجام داد نتوانست گلزنی کند.

دیدگاهتان را بنویسید