نایب رئیس مجلس: افرادی که در حوادث اخیر باعث تحریک جوانان شدند باید پاسخگو باشند/ برخی از ورزشکاران و هنرمندان اظهارات کذب کردند

نایب رئیس مجلس: افرادی که در حوادث اخیر باعث تحریک جوانان شدند باید پاسخگو باشند/ برخی از ورزشکاران و هنرمندان اظهارات کذب کردند

روز جدید سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همه افرادی که در اغتشاشات اخیر جوانان را تحریک کردند و با قضاوت های دروغین خود به اموال عمومی آسیب رساندند باید پاسخگو باشند.

سید محمد حسینی روز پنجشنبه در همایش نیروهای مسلح خراسان شمالی در سالن ایثار بجنورد اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر برخی از اهالی ورزش و هنر در سطح جامعه اظهارات کذبی کردند و اظهارات آنها خسارات زیادی به اموال عمومی وارد کرد. کشور

و افزود: دستگاه قضایی باید تصمیم بگیرد و با این افراد برخورد کند.

حسینی ادامه داد: همانطور که انتخابات سال ۸۸ بهانه ای برای آشوب در کشور شد، حجاب نیز تنها بهانه ایجاد ناامنی و سلب آرامش از مردم برای جلوگیری از پیشرفت کشور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جنایات مدافعان حقوق بشر باید برای جوانان تبیین شود، گفت: رسانه ها و نهادهای آموزشی در کشور نیازمند تحول اساسی در این زمینه هستند زیرا همه شاهد هستیم که دشمنان چگونه از رسانه های خود استفاده می کنند. جوانان ما را تحریک کردند.

وی افزود: دشمنان با ترفندهای رسانه ای خود ایران را ضد حقوق بشر نشان دادند در حالی که خودشان به هیچ وجه پایبند حقوق بشر نیستند.

حسینی گفت: رسانه ها و نهادهای آموزشی باید قبل از این به تبیین جنایات منافقین و دشمنان علیه مردم مظلوم ایران می پرداختند تا جوانان ما آگاه شوند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دشمنانی که امروز مدعی حقوق بشر هستند زمانی با سیاست های استعماری دنیا را بین خود تقسیم کردند و امروز به حقوق بشر اعتقادی ندارند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش صحیح باعث افزایش امنیت جامعه می شود، گفت: علت اینکه گاهی امنیت به خطر می افتد، بی توجهی به امور تربیتی است.

حسینی افزود: در واقع اگر به مسائل تربیتی اهمیت داده شود و متدینین تربیت شوند نقش بازدارندگی در جامعه دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اسلامی به الگوی کشورهای مظلوم تبدیل شده است، تصریح کرد: آرمان شهر ارائه شده در الگوی پیشرفت ایران اسلامی، آرمان شهر امن است که دشمن برای جلوگیری از رسیدن کشور به آن سرمایه گذاری زیادی کرده است. به او.

حسینی افزود: علم و دانش در این مدینه فاضله جایگاه ویژه ای دارد و ایران اسلامی نیز برای تحقق ظهور در این مسیر حرکت می کند.

وی با تاکید بر اینکه ایران محور مقاومت در جهان اسلام است، تصریح کرد: با درایت رهبری و نقش آفرینی نیروهای مسلح و بسیج دشمنان نتوانستند در کشور مشکل ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با بت های یهود، عرب و غربی مقابله کرده و همه دسیسه های دشمنان را خنثی کرده است.

حسینی توقف پیشرفت کشور را عامل ایجاد ناامنی عنوان کرد و گفت: با حمایت مردم بسیاری از پروژه هایی که در هشت سال گذشته متوقف شده بود در حال اجراست و اکنون توسعه کشور به خوبی پیش می رود.

وی افزود: دشمن نیز برای جلوگیری از این روند توسعه، ناامنی و بی نظمی در کشور ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید