نتانیاهو: وقت آن است که با آمریکا و دیگران موضعی متحد علیه ایران داشته باشیم

نتانیاهو: وقت آن است که با آمریکا و دیگران موضعی متحد علیه ایران داشته باشیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم ایستادگی متحد این رژیم، آمریکا و سایر کشورهای همپیمان در برابر ایران تاکید کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری روسی اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیران و فعالان ارشد کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل گفت: آیپک) از طریق ویدئو کنفرانس. وی گفت: زمان آن فرا رسیده است که تل آویو، واشنگتن و دیگر متحدانشان موضعی واحد برای مقابله با ایران اتخاذ کنند.

در همین راستا، رسانه های اسرائیلی به نقل از نتانیاهو نوشتند: زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل و آمریکا با دیگر کشورها در موضعی متحد علیه ایران متحد شوند و من مشتاقانه منتظر گفتگو در این زمینه با رئیس جمهور (جو بایدن) هستم. ” من رئیس جمهور ایالات متحده هستم) و تیم او.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه مدعی شد که «امروز بیش از هر زمان دیگری بر ضرورت مقابله با ایران اجماع وجود دارد» و اتهامات واهی خود را علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار کرد.

نتانیاهو همچنین درباره تحولات اخیر در عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی گزارش داد: ما برای گسترش دایره صلح تلاش می کنیم و من خوشبین هستم زیرا بسیاری از رهبران کشورهای عربی دیدگاه خود را تغییر داده اند و اکنون ما را شریک می دانند. آنها را به عنوان دشمن نبینید.

دیدگاهتان را بنویسید