نتایج آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج نهایی انتخاب رشته های کاردانی و کارشناسی با و بدون آزمون در دانشگاه آزاد برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1401 منتشر شد.

پذیرفته شدگان این دوره ها می توانند از ساعت 10 صبح سه شنبه 7 مهرماه با شماره تماس با سیستم آموزشی edu.iau.ac.ir و طبق برنامه اعلام شده به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

پذیرش در تمام مناطق دانشگاهی باید برای اطلاع از زمان و نحوه ارائه مدارک به آدرس وب سایت واحد دانشگاه در محل پذیرش مراجعه کند.

دانشجویان پذیرفته شده می توانند جهت اطلاع از شرایط ثبت نام ، فهرست مورد نظر را از sanjesh.iau.ir تهیه و مطالعه کنند.

جزئیات اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان نهایی دوره های امتحانی می توانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 27 مهر تا پایان شنبه 1 مهر با مراجعه به سامانه مربیان edu.iau.ac.ir و طبق برنامه اعلام شده ، به صورت عملی ثبت نام کنند. من ابتکار عمل را به عهده می گیرم.

متقاضیانی که نتایج آنها به عنوان ذخیره اعلام شده است ، موظفند آمادگی خود را برای ثبت نام آنلاین با مراجعه به وب سایت azmoon.org از ساعت 14:00 روز یکشنبه 25 اکتبر تا نیمه شب شنبه 31 اکتبر اعلام کنند. و رسید دریافت کنید. عدم رعایت سیستم فوق در زمان اعلام شده لغو ثبت نام محسوب می شود.

پس از پایان مهلت ثبت نام نهایی ، زمان و نحوه ثبت ذخایر که فرم اعلام آمادگی به موقع را تکمیل کرده اند ، اعلام می شود.

پذیرفته شدگان دوره های امتحانی دانشگاه آزاد می توانند جهت اطلاع از شرایط ثبت نام با راهنمای ثبت نام که در سامانه مرکز sanjesh.iau.ir قرار دارد تماس بگیرند.

متقاضیان می توانند برای ارسال درخواست الکترونیکی به وب سایت ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کرده و درخواست خود را به همراه مدارک لازم (CV و …) ارسال کنند. این سیستم جایگزینی برای برنامه های حضوری است.

متقاضیان باید با شماره تلفن 0214743 یا سامانه پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir سوالات مربوط به آزمون های سراسری و دوره های بدون آزمون را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید