نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد

نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار گزارش با نتایج اولیه و اعلام تاریخ انتخاب رشته های تحصیلی مقطع دکتری خبر داد.

عبدالرسول پور عباس; رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری روز یکشنبه مورخ 27/01/1402 از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل مشاهده است و داوطلبان می توانند از شماره درخواست یا شماره پرونده به شرح زیر استفاده کنند. همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه با نتایج آزمایشات اولیه خود دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: متقاضیانی که بر اساس محتوای کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته تحصیلی هستند باید از روز سه شنبه 29 فروردین لغایت شنبه 2 اردیبهشت 1402 حداکثر تا 50 رشته در صورت وجود بر اساس حوزه امتحانی نسبت به ثبت نام رشته های تحصیلی خود اقدام کنند. . در این آزمون در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام نمایید.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته هستند توصیه کرده است: این دسته از متقاضیان ابتدا راهنمای انتخاب رشته تحصیلی و اطلاعیه های مربوطه را به دقت مطالعه و سپس رشته های مورد علاقه خود را از میان رشته های مرتب سازی انتخاب کنند. آزمون گزینش و اولویت ها را به ترتیب علاقه مندی و سپس نسبت به ثبت انتخاب خود اقدام نمایید ضمن اینکه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی این آزمون از روز دوشنبه در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار می گیرد.

پورعباس درباره داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی هستند نیز گفت: این داوطلبان با مراجعه به پورتال دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به اطلاعیه های مربوطه که در پرتال منتشر می شود اقدام کنند. این دانشگاه

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: اسامی پذیرفته شدگان شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه سوم اردیبهشت ماه 1402 از طریق سازمان منتشر می شود. پورتال اطلاعاتی سنجش آموزش کشور

دیدگاهتان را بنویسید