نتایج آزمون دکتری اعلام شد

نتایج آزمون دکتری اعلام شد

روز جدید : کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) 1401 در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

داوطلبان کنکور دکتری (نیمه متمرکز) سال 1401 می توانند با استفاده از شماره یا شماره پرونده داوطلب و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج آزمون اولیه خود دسترسی داشته باشند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های آموزشی این آزمون در اختیار داوطلبانی قرار می گیرد که امروز از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور حق انتخاب رشته را دارند.

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته و علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی می بایست به پورتال دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org مراجعه و بر اساس ارتباطات مربوطه اقدام نمایند که در پرتال اطلاع رسانی خواهد شد. این دانشگاه

متقاضیان علاقه مند به انتخاب یکی از رشته های امتحانی مرتبط با دانشگاه های امام صادق (ع)، دانشگاه امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم، مجاز به انتخاب رشته فقط در رشته های غیرروزانه می باشند. شرایط طبق توضیحات نهایی همچنین دفترچه می تواند کد رشته های مربوط به دروس روزانه دانشگاه های مربوطه را انتخاب کند و در سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منحصراً بر اساس رشته امتحانی خود مجاز به انتخاب رشته از بین رشته های مجاز می باشند.

آزمون دکتری 1401 صبح روز جمعه 6 اسفند ماه 93 برگزار شد و بیش از 186 هزار داوطلب در 96 شهر، 189 حوزه اصلی و 597 حوزه فرعی با استفاده از 5905 سالن و کلاس های درس بزرگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید