نتایج جام سیراکوف نشان می دهد که مبارزات جوانان آینده دارد/ با منشی برنامه های تیم امید را رقم می زنیم.


ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839152

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه نتایج مسابقات جام سیراکوف نشان می دهد بچه های این تیم امیدوارکننده هستند و ممکن است در آینده نزدیک به تیم بزرگسالان بپیوندند گفت:

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ طالب نعمت پور مربی تیم ملی و سرپرست تیم منتخب اعزامی به بلغارستان گفت: مسابقات طی 4 روز برگزار شد و تیم ایران با 8 رزمی کار در 7 وزن به این مسابقات اعزام شد و دو نماینده داشتیم. در دسته تا 60 کیلوگرم با توجه به برنامه مسابقات و مصدومیت محمدحسین محمودی که از دور مسابقات حذف شده بود، در نهایت با 6 کشتی گیر در 6 وزن شرکت کردیم که با 4 طلا، 1 نقره و 1 برنز به کار خود پایان دادیم و مقام سوم خود را در این مسابقات کسب کردیم. مسابقات. .

وی افزود: جام پتکو سیراکوف با توجه به اینکه در رده زیر 23 سال برگزار شد و تیم ملی عملکرد خوبی داشت، کیفیت قابل قبول و بالایی داشت. حتی تیم های قزاقستان و ترکیه با تمام وجود به بلغارستان آمدند و این مسابقات به نوعی انتخابی این دو کشور برای مسابقات جهانی بود.

مربی تیم ملی درباره آینده سفرهای کاری گفت: تیم جوان و خوبی با نظر کادر فنی کشتی در جام سیراکیوز شرکت کرد و تیم ملی متشکل از کسانی بود که قبلا شایستگی خود را به اثبات رسانده و مدیریت کرده اند. قرار گرفتن در جمع بهترین های جام تختی «نتیجه خوب بود و بچه های اعزامی نشان دادند که آینده دارند و می توانند در آینده نزدیک به تیم بزرگسالان بپیوندند.

نعمت پور افزود: همچنین شاهد ضعف ها و کاستی هایی بودیم که با تمرینات و برنامه های در دست بررسی برطرف می شود تا در مسابقات آینده شاهد عملکرد کامل تری از این ملی پوش جوان و مستعد باشیم. پس از بازگشت وی به ایران، در جلسه ای با حضور محمد بنا و علیرضا دبیر، برنامه های بعدی تیم زیر 23 سال مشخص خواهد شد.

وی در پایان گفت: از همه بچه هایی که با جان و دل جنگیدند و ایران را سربلند کردند تشکر می کنم. همچنین از تمامی کادر فنی و مربیان زحمتکش تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید