نجات جان 6 خدمه در شمال غربی جزیره کیش


زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840760

عملیات امداد و نجات 6 نفر از خدمه موتور محموله در 14 مایلی شمال غربی جزیره کیش با موفقیت به پایان رسید و تمامی سرنشینان این کشتی در سلامت کامل به جزیره منتقل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی امامدادی مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هرمز به تشریح جزئیات عملیات جستجو و نجات گفت: به مرکز فرعی جستجوی امداد و نجات دریایی کیش اطلاع داده شده است.

وی افزود: متعاقباً تیم های جستجو و نجات با هماهنگی استانی از طریق مرکز ملی جستجو و نجات دریایی بندرعباس به 14 مایلی شمال غرب جزیره کیش اعزام شدند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: با حضور به موقع تیم های جستجو و نجات در مختصات اعلام شده و رصد کشتی؛ امدادگر 16 در کمترین زمان ممکن جان خدمه موتور محموله را نجات داد و هر 6 سرنشین کشتی را در سلامت کامل به جزیره کیش منتقل کرد.

امامدادی گفت: بررسی ها نشان می دهد کشتی مضطر از بندر شارجه در امارات به سمت بندر آبادان در حرکت بوده که به دلیل سیل شدید در وضعیت اضطراری قرار گرفته و درخواست کمک کرده است.

به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش، با وجود تلاش و تدارک تجهیزات تخلیه آب از قایق نجات شانزدهم، کشتی به دلیل حجم بار، ضربه شدید سیل و عدم تعادل به طور کامل غرق شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید