نحوه خواندن حروف برای انگلیسی و تشکر ویژه از Skocic!

به گزارش فارس، کارلوس کی روش پیش از دومین روز تمرین ملی پوشان گفت: سلام به همگی خیلی خوش آمدید. به دلیل مسائل تدارکاتی و گرمای هوا، محل تمرین تیم ملی را تغییر دادیم و از همه شما عذرخواهی می کنم. این اتفاق قطعا برای شما مشکلاتی ایجاد کرده است، اما از اینکه برای پاسخگویی به سوالات شما حضور پیدا کردید بسیار سپاسگزارم. همانطور که می دانید امروز دومین روز از اردوی کوتاه مدت تیم ملی در ایران است.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: امیدوارم بعد از تمرین امروز اسامی ملی پوشان را اعلام کنم. عملکرد همه بازیکنانی که خارج از ایران یا در اردوی تیم ملی هستند را به دقت زیر نظر داریم. فردا لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش حضور خواهند داشت را اعلام می کنیم. این اولین قدم ما برای برنامه جام جهانی آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم هر کاری که از دستمان بر می آید انجام دهیم. در همه دپارتمان ها داخل و خارج از زمین، اما امروز نمی توانم بدون ذکر 2 موضوع صحبتم را به پایان برسانم. ابتدا از طرف خودم و تیمم به خاطر این فرصت جدید که در اختیار ما قرار گرفت تا دوباره در خدمت تیم ملی باشیم و در کنار هم به آرزوی فوتبالدوستان ایرانی برسیم تشکر می کنم.

مسئولیت بزرگی بر دوش من است

کی روش گفت: فکر نمی کنم این یک جایزه از گذشته یا چیز ساده ای باشد. من به آن نگاه می کنم که انگار مسئولیت بزرگی بر دوش من است. با توجه به حضور کلی، این مقاله را تقدیم می کنم تا در آینده به اهداف خود متعهد باشیم و به مسئولیت هایی که بر دوش ماست کاملاً متعهد باشیم. ما از منظر مهمی به این موضوع نگاه می کنیم، موضوع اصلی ما خدمت به هواداران فوتبال است تا آنها را خوشحال کنیم.

با تشکر از اسکوچیچ و دستیارانش که این اتفاق را رقم زدند

وی ادامه داد: از بازیکنانی که امروز جام جهانی ما را در این راه یاری کردند، احترام و تشکر می کنم. من از اسکوچیچ و دستیارانش برای دستیابی به این دستاورد تشکر می کنم. امروز مسئولیت ما این است که شرایط را تغییر دهیم، بهتر شویم و همیشه به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا برای جام جهانی پیش رو برنامه ای دارید و شرایط بازیکنان چگونه است؟ وی گفت: بله برنامه بسیار خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته ام که پس از تایید فدراسیون به رسانه ها و مردم اعلام می شود.

کی روش در خصوص شناخت حریفان تیم ملی در جام جهانی گفت: من به عنوان یک مربی حرفه ای پیشرفت همه تیم ها را می دانم. همه تیم ها در حال توسعه هستند. لیگ برتر انگلیس در کیفیت بسیار بالا و بهبود مستمر خلاصه می شود زیرا ما سعی می کنیم آمادگی لازم را برای رویارویی با همتایان خود به دست آوریم.

خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص جنگ روانی مطبوعات انگلیسی که بعد از همگروه شدن با ایران گفت خدا را شکر که با ایران بازی داریم و هیچ وقت جنگ روانی را از دست نمی دهد و چه تدابیری برای اینها دارد. او گفت: باید بگویم آنها چه می گویند و خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. من عاشق بازی مقابل بهترین تیم های دنیا هستم. انگلیس یکی از بهترین تیم های حال حاضر جهان است. در مقابل ایران یکی از بهترین تیم های آسیاست و همه اینجا هستیم تا شاهد یک بازی خوب باشیم. ایران یکی از بهترین تیم های آسیاست و به همین دلیل اینجا هستیم و منتظر یک بازی خوب خواهیم بود.

انتخاب من جواد نکونام است

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص وضعیت جواد نکونام گفت: مسائل زیادی وجود دارد که نه تنها از نظر کادرفنی، بلکه از نظر تجهیزات، امکانات، برنامه ریزی و بازیکنان همچنان در حال کار هستیم. بدون انتخاب اول، دوم یا سوم من هیچ اولویتی ندارم همانطور که اشاره کردم انتخاب من جواد نکنام است و چاره ای ندارم. البته باید تصریح کنم که جواد نکونام سرمربی باشگاه است و قطعا مسئولیت های بزرگی در قبال بازیکنان و باشگاهش دارد. تعهد وجود دارد، اما در نهایت باید اتفاقی بیفتد که به نفع هر دو طرف باشد.

وی ادامه داد: در حال انجام این کار هستیم. هنوز چیزی قطعی نشده است، اما به احتمال زیاد بهترین راه حل را برای هر دو طرف انتخاب کنیم.

ما در حال بررسی پیشنهاد بازی با روسیه هستیم

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا اردوی اتریش قبل از آمدنش به ایران برنامه ریزی شده بود و بازی روسیه قطعی شده است یا خیر، گفت: بله همانطور که گفتیم بازی سنگال و اروگوئه قطعی شده و همه چیز طبق برنامه پیش می رود. ادامه دارد. 2 تیمی که من خیلی خوب می شناسم. در چند ماه گذشته دو بار مقابل سنگال بازی کردم، با اروگوئه هم بازی کردیم. این مسابقات قطعی است و نمی توانیم در مورد آنها صحبت کنیم. در مورد دعوت و پیشنهاد روسیه باید بگویم که در حال بررسی و بازنگری برنامه های خود هستیم. تا زمانی که طرح ها را به طور کامل بررسی نکنیم، نمی توانم با اطمینان بگویم. باید طوری به سوال نگاه کنیم که احتمالاً در مورد یک بازی تصمیم بگیریم و با توجه به آن بازی که قطعی می شود برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید