رفع محاصره حساب های FF با کمک وزیر اقتصاد / Skočić. مربیگری تیم ملی تا پایان جام ملت های آسیا!


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823071

دراگان اسکوچیچ تا پایان جام ملت های آسیا در چین سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در حالی که کمتر از هشت ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است، همچنان صحبت از ادامه کار یا قطع رابطه با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی است.

بنابراین گزارش، علاوه بر مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال، رئیس فدراسیون نیز به صراحت اعلام کرد که سرمربی کروات تا سال 2023 به صورت خودکار با فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی قرارداد خواهد داشت، با تاکید فدراسیون فوتبال نیمکت جام حذفی چین در سال 2023 ایرانیان سفیدپوش می نشینند.

البته هنوز شرایط اداره فدراسیون نامشخص است و تا جلسه 19 خرداد فرصت تغییر نظر وجود دارد. در صورت وتوی هیات مدیره بر آزادی موقت شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون و بازگشت وی به ساختمان سئول، احتمال تغییر در تیم ملی کم نیست.

از سوی دیگر، حساب‌های فدراسیون فوتبال که به دلیل بدهی‌های مالیاتی متوالی در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ مسدود شده بود، طبق اظهارات رسمی سیدمیرشاد ماجدی با مساعدت شخصی وزیر اقتصاد و دارایی بازگشایی شد. .

لازم به ذکر است دراگان اسکوچیچ پس از بازگشت از قرعه کشی جام جهانی به دلیل مشکلات مشابه و ویزای کاری به ایران بازگشته بود و حدود 18 روز در ایران بود و پس از آن به کرواسی سفر می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید