نحوه دریافت وام 100 میلیونی مستمری بگیران بدون ضامن

نحوه دریافت وام 100 میلیونی مستمری بگیران بدون ضامن

گرفتن وام اضطراری یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر منطقه ای مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه شرایط اخذ وام اضطراری در هر بخش متفاوت است. از این وام ها می توان برای وام های اضطراری مسکن، ازدواج، درمانی و غیره استفاده کرد. متقاضیان هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک مشخص به بانک ها و مراکز معرفی شده مراجعه و وام آنی خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام ازدواج فوری را تصویب کرد.

پرداخت وام قرض الحسنه یکی از تسهیلاتی است که سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط خود پرداخت می کند و احمد اسفندیاری گفت؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان توسعه و تجارت اعلام کرده است که امسال مبلغ این وام افزایش یافته است.

اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام به مستمری بگیران خود از سوی سازمان تامین اجتماعی گفت: سال گذشته 12 میلیون تومان به مستمری بگیران واجد شرایط به عنوان وام با کارمزد 4 درصد پرداخت شد که به 20 میلیون تومان افزایش یافت.

وی در خصوص ثبت نام و پرداخت وام قرض الحسنه به مستمری بگیران گفت: مستمری بگیران در هر استان و شهرستانی می توانند با مراجعه به مراکز بازنشستگی ثبت نام و وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بیمه اجتماعی در خصوص زمان ثبت نام مستمری بگیران برای دریافت وام مذکور گفت: فرآیند ثبت نام مستمری بگیران برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی از پایان خرداد ماه آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که امسال چه تعداد از مستمری بگیران تامین اجتماعی از تسهیلات و وام های مذکور بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه امسال 500 هزار مستمری بگیر از این تسهیلات بهره مند می شوند.

ثبت نام وام مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی 1402 با مراجعه به مراکز بازنشستگی و پرکردن فرم ضروری وام مستمری بگیران امکان پذیر است. یکی از شرایط دریافت این اعتبار داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی است.

مستمری بگیران واجد شرایط ثبت نام وام اصلی مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند به دو صورت برای دریافت وام 20 میلیون تومانی ثبت نام کنند. در روش اول غیر حضوری و از طریق مراکز بازنشستگی که برای استان ها و شهرستان هایی است که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و روش دوم به صورت حضوری است که در این روش متقاضیان با مراجعه به مراکز بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت نام می کنند. آنها این کار را انجام می دهند.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی برای متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه مستمری بگیران تامین اجتماعی 1402 یا همان وام الزامی است. بر اساس استعلام دریافتی از بانک برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران، مستمری بگیران نباید چک های برگشتی، پیش نویس بانکی و اقساط معوق داشته باشند.

افرادی که دارای سپرده کوتاه مدت عادی در یکی از شعب بانک آینده هستند می توانند برای خرید کالا از ایران مال نسبت به دریافت وام 50 میلیون تومانی اقدام کنند. سود این وام بر اساس مدت بازپرداخت تعیین می شود. اگر مدت بازپرداخت وام شش ماهه باشد سود آن هفت درصد خواهد بود. اما اگر مدت پرداخت اقساط 24 ماهه تعیین شود، نرخ سود این ابزار به 23 درصد می رسد. ضمانت اصلی اخذ این تسهیلات انسداد سپرده و اعتبار کار است. بر اساس اطلاعیه بانک، کارمندان دولت می توانند با ارائه نامه کتبی از محل کار خود ضامن شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۶۶۵ تومان است. سود کل سازوکار 12 میلیون و 847 هزار و 967 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 62 میلیون و 947 هزار و 967 تومان خواهد بود.

درباره Future Bank و دستاوردهای آن بیشتر بدانید

بانک آینده در سال 1392 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات و محصولات بانکی، ریالی و ارزی و سرمایه گذاری را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

این مجموعه در طول سالیان فعالیت خود گواهینامه های کنترل کیفی مختلفی را دریافت کرده است. علاوه بر این، بانک آینده توانست برنده یورو مانی 2014، دی بانکر 2018، تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی مبتنی بر نتیجه، نماد طلایی تعالی چهارمین دوره مراسم تقدیر از رهبران روابط عمومی ایران و … شود.

این بانک ها 300 میلیون تومان وام فوری می دهند

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: سقف اعطای تسهیلات به بانک های قرض الحسنه که تا سال 1398 حدود 50 میلیون تومان بود، در سال 1400 به 200 میلیون تومان و در سال جاری به 300 میلیون تومان رسید.

«ابوذر سروش» (پنجشنبه) در سومین همایش ملی قرض الحسنه با بیان اینکه 2 بانک در کشور داریم، افزود: سهم این 2 بانک از وام پس انداز کشور 30 ​​درصد در وام جاری است. 4.5 درصد است و به چهار درصد از کل نقدینگی بانکی کشور رسیده و حدود 20 میلیون عضو دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته آمار وام در کشور بدون این 2 بانک 180 همات (هزار میلیارد تومان) بود که این 2 بانک به طور جداگانه 170 همت تسهیلات پرداخت کردند. یعنی حدود 48 درصد از تسهیلات قرض الحسنه کشور در سال 1401 به 2 بانک قرض الحسنه مرتبط بوده است.

معاون نظارتی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: از نظر شاخص های بانکی، مطالبات شبکه بانکی در سال جاری به 4.5 درصد و پیش از این حتی به 11 درصد رسیده بود. اما در بانک های قرض الحسنه یک درصد است که نسبت به شبکه بانکی عدد قابل تحسینی است و باید گفت مردم ما باهوش هستند.

سوروس به مشکل خدمات الکترونیک در بانک ها توجه کرد و افزود: اکنون بخش بزرگی از خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب به صورت حضوری انجام می شود و امضای الکترونیکی و حتی سفته الکترونیکی نهایی شده است.

وی درباره کارمزد بانک های قرض الحسنه نیز گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار شد در زمینه کارمزد تمهیدات خوبی انجام شود که در مدل جدید کارمزد هر سال اخذ نشود و فقط یک بار و مبلغ ثابت حدود 300 هزار تومان.

این مقام مسئول گفت: البته در بانک قرض الحسنه رسالت حتی همین کارمزد دریافت نمی شود و فقط مبلغ ثابتی اخذ می شود و قرار است کارمزد وام های زیر 10 میلیون تومان نیز صفر باشد.

مدارک و شرایط لازم جهت اخذ وام فوری

متقاضیان وام خوداشتغالی در صورت داشتن شرایط لازم و نامه از سازمان های ذیربط باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمناً متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور باید حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود نگه دارند.

سقف این وام برای کارگران 150 میلیون تومان و برای کارفرمایان 300 میلیون تومان است. این تسهیلات یک وام خوب است و فقط چهار درصد کارمزد دریافت می کند. این نوع سایت نیاز به ضامن رسمی دارد.

حداکثر مدت بازپرداخت این ابزار 84 ماه است.

با احتساب مبلغ وام، کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان است. سود کل سازوکار 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 172 میلیون و 286 هزار و 960 تومان خواهد بود.

بانک ملت در سال 1378 با ادغام بانک های تهران، داریوش، ایران اینترنشنال، عمران، بیمه ایران، ایران و عرب، پارس، تعاون و اعتبارات توزیعی، تجارت خارجی و بانک های فرهنگیان تأسیس شد. توسعه فناوری های اطلاعات و ارتباطات، مدیریت ارتباط با مشتری، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه نیروی انسانی و بهبود شاخص های عملکرد از مهم ترین راهکارهای این مجموعه است.

این گروه تاکنون موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 از موسسه بین المللی مودی، اولین موقعیت بانکی در سال 2000 از موسسه بین المللی De Banker، رتبه ششم در بین 100 شرکت برتر سال مالی 2019، تندیس طلایی یک محبوب شده است. برند در سال 2019 و غیره

دیدگاهتان را بنویسید