نحوه ردیابی علت عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط مستمری بگیران شناسنامه + جزئیات

نحوه ردیابی علت عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط مستمری بگیران شناسنامه + جزئیات

روز جدید مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: مستمری بگیران و بازنشستگانی که تا پایان هفته جاری به هر دلیلی شناسنامه دریافت نکرده اند جهت پیگیری علت عدم پرداخت شناسنامه با شماره تلفن 1420 تماس گرفته و یا با بازنشستگان شعبه تماس حاصل نمایند.

سعید حسینی افزود: عیدی بیش از 50 درصد بازنشستگان در 2 روز گذشته به حساب آنها واریز شده است و در نظر داریم تا قبل از عید سعید فطر و در نهایت تا پایان این هفته به بازنشستگان پرداخت کنیم.

وی با اشاره به جمعیت مستمری بگیران و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی گفت: بیش از 3 میلیون و 300 هزار مستمری بگیر، مستمری بگیر و از کارافتاده تحت پوشش کمک های اجتماعی هستند که از این تعداد بیش از 760 هزار نفر در استان تهران هستند که از این تعداد 298 هزار نفر. مستمری بگیران، مستمری بگیران و افراد دارای معلولیت تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران هستند.

حسینی در خصوص تاخیر در پرداخت عیدی امسال گفت: تاخیری در پرداخت عیدی امسال و پس از دستور رئیس جمهور و به محض تعیین سقف عیدی و ابلاغ از سوی شورای دولت در کمتر از یک ماه آینده وجود نداشت. این هفته بودجه تکمیل و پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: شناسه مستمری بگیران بر اساس یک میلیون و 600 هزار تن و افراد متاهل حداقل 2 میلیون تن هستند و در صورت داشتن فرزند به ازای هر کدام 150 هزار تن از فرزندان دریافت می کنند.

وی در خصوص میزان عید سعید قربان تاکید کرد: میزان عیدی از سوی دولت و مشابه عیدی کارکنان دولت اعلام شده است و ارقام عیدی دهه گذشته نشان می دهد که هر مستمری بگیر تامین اجتماعی با سابقه پرداخت 20 ساله حق بیمه از سال 1390 تا 1399 در مجموع 7 میلیون و 798 هزار تن برای شناسه دریافت شده است.

بر اساس مصوبه هیات وزیران در دولت قبل، این رقم برای هر پرونده مستمری فعال اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان در سال 1378 یک میلیون و 500 هزار تن تعیین شد.

دیدگاهتان را بنویسید