جزئیات بیمه نامه مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی فرهنگیان اعلام شد

جزئیات بیمه نامه مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی فرهنگیان اعلام شد

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق پس انداز فرهنگیان از واریز 2008 میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق پس انداز فرهنگیان بازنشسته از 2 مهر لغایت 10 آبان 1401 خبر داد و گفت: این مبلغ شامل سپرده اعضا، تعهد سپرده دولت و سود حاصل از فعالیت های اقتصادی، موسسه ای است که به حساب 6395 نفر از اعضای این صندوق واریز می شود.

به گزارش ایسنا، حمید باقرنژاد در ادامه افزود: سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 پس از برگزاری مجامع شرکت و مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه به حساب این افراد واریز می شود.

وی با تاکید بر تغییر ساختار سهام اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهام به اعضای بازنشسته از سه ماه به کمتر از یک ماه، گفت: به منظور حفظ شأن اعضا، پرداخت سهم به اعضا انجام می شود. این موسسه باید در اسرع وقت انجام شود و بین 15 تا 20 روز پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شود، در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می کشید.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره معلمان ادامه داد: این اولین وجوهی است که معلمان بازنشسته قبل از ایجاد حقوق بازنشستگی توسط سازمان بازنشستگی کشوری دریافت می کنند.

باقرنژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر 86 درصد از معلمان شاغل در مؤسسه عضویت دارند، تاکید کرد: سایر معلمان که هنوز عضو صندوق نشده اند می توانند برای بهره مندی از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی برای عضویت در مؤسسه اقدام کنند.

جزئیات بیمه نامه بازنشستگی ویژه بازنشستگان صندوق تأمین فرهنگیان

عضو هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان همچنین از اجرای طرح بیمه ای با همکاری شرکت بیمه معلم برای پرداخت مستمری به اساتید بازنشسته عضو این موسسه خبر داد. از سهم خود در این شرکت گفت: مزایای این طرح شامل مستمری مادام العمر، پوشش فوت، سود سالانه، پرداخت وام و غیره است.

باقرنژاد با توصیه به معلمان برای ادامه عضویت در موسسه پس از بازنشستگی برای بهره مندی از مزایای این طرح، افزود: هدف از اجرای این طرح توجه ویژه به نیازهای معلمان بازنشسته از نظر کیفیت سلامت و افزایش مستمری در طول مدت است. بازنشستگی.

وی با اشاره به مزایای بیمه بازنشستگی برای مستمری بگیران عضو صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پرداخت مستمری ماهانه به حساب بیمه شده یا ذی نفع به نسبت سرمایه شخصی سی روز پس از ثبت نام، پوشش فوت عادی و فوت ناشی از حادثه، وام با کارمزد پایین و بدون ضامن دو سال پس از ثبت سود تضمینی سالانه قابل برداشت است، سود اقساط سالیانه از مزایای این طرح قابل برداشت است.

عضو هیئت مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه افزود: از دیگر مزایای این طرح می توان به برخورداری از مزایای بیمه درمانی اضافی با پرداخت حق بیمه ناچیز و همچنین برخورداری از تخفیفات بیمه ای در حوزه های مختلف از جمله بیمه عمر اشاره کرد. بیمه شخص ثالث، بدنه و آتش سوزی. نقل شده.

دیدگاهتان را بنویسید